فالوم سهم زیان ده بوده و هر رشدی فاقد دلایل بنیادی هست سهمی مثل غمینو یک ماهه برای خرید راه نمیده اینجا هم یک سری هر هفته منتظر رشد سهم هستن دیدگاه یک معامله گر هست که اون رو از عرش به فرش میرسونه و برعکس
-
ebr4him ghasemi
#شپلی با دلار 70 تومانی 1400 تومان قیمت کارشناسیش هست حالا حالا ها قراره زنگ بزنید به سازمان
-
Mersad salehi
لپارس لپارس یه کانال نزولی سه ساله رو شکسته و مهمترین مقاومتش همبن 2400 تومن بود که بهش واکنش داد ولی این هفته ردش میکنه و اولین تارگتش سقف تریدینگ رنج هست و بعد ادامه
-
میلاد
نبابک همچنان منتظر گزارش ماهانه هستیم
-
هو الرزاق
شپدیس ضمنا حقوقی شپدیس حسابی وارده و ادامه…
-
اریا
#اروند چه خبر خوبی. خسته نباشید خدمت همه عزیزان دست اندکار. راه اندازی کامل ونوید رسیدن به تولید کامل.امید که بازارگردان و حقوقی وساز وکار مدیریت، جدیت به خرج بدهند قدردان زحمات عزیزان باشند.
-
Enigma Investing
🔵بررسی اثر ستاره خلیج فارس بر تاپیکو و شستا🔵 🔴 طی هفته گذشته با مطرح شدن خبر واگذاری بلوک شرکت ستاره خلیج فارس به پخش رازی و براورد 780 همتی از ارزش این شرکت بر اساس بلوک معامله شده، تقاضای چشمگیری در بازار نسبت به تاپیکو و شستا، ذینفعان مستقیم و غیرمستقیم ستاره، شکل گرفت. در این پست نگاهی تحلیلی به خالص ارزش دارایی ها و سود خالص این دو شرکت با مفروضات جدید انداختیم. 🔵 مبنای کرک اسپردها در براورد سود ستاره خلیج فارس بر اساس مفروضاتی بوده که در پست تحلیل سهام پالایشی در روز چهارشنبه ارایه شد. 🔴 در میزان تولید شرکت نیز با توجه به اثرات جنگ، افت 20 درصدی نسبت به سال 1404 در نظر گرفته شده است. 🔵 نسبت به تحلیل قبلی که از تاپیکو در انیگما منتشر کردیم(حدودا 20 روز گذشته) با اعمال مفروضات جدید کرک اسپرد در ستاره خلیج فارس، حدودا 17 همت به سود سهام دریافتنی شرکت افزوده شده است. @enigma_investing
-
ایران وطنم پاره تنم
#شپدیس خبر مثبت برای اوره سازان بورسی دولت چین کف قیمت 430 دلاری برای صادرات اوره تعیین کرده و همزمان صادرات این محصول به هند را ممنوع کرده است. این تصمیم می تواند موجب افزایش قیمت اوره خلیج فارس شود و بر سوداوری شرکت های اوره ساز بورسی که با ظرفیت بالایی در حال تولید هستند، اثر مثبتی داشته باشد.
-
بورس۲۴ | Bourse24
#کرماشا و جهش 2.3 برابری سود پتروشیمی کرمانشاه 605 تومان سود خالص ساخت (البته با سرمایه قدیم). با سرمایه جدید، این رقم معادل 305 تومان است. پیش بینی سود 1405 با سرمایه جدید، دلار 150 هزار تومانی و اوره 380 دلاری، حدود 600 تومان است. قیمت هر سهم 2'700 تومان با تقسیم 70 درصدی و پی به ای حدود 4.2 بعد از مجمع است. البته شرکت امیدوار است که فاز 2 تا اخر امسال وارد مدار شود و تولید شرکت دو برابر شود. @bourse24ir
-
ebr4him ghasemi
#شپلی انشالله این شادی قسمت تمام سهامداران بورس
-
احسان احسانی
ثنوسا این قیمت ها برای این سهم از مسسخره مسخره تره..!! بورس ایران در شروع یک جهش چند هزار درصدی رو این قیمت ها مونده که با 2 یا 3 برابر شدن سهم.. سهم رو خالی و خشک کنند و خودشون برن برای قیمت های هر سهم 10 - 15 یا حتی 30 هزار تومنی!!! بماند به یادگار ..!! ببینید کی گفتم.. من به شخصه غید پولم رو زدم یا سهم رو به قیمت 15 هزار به بالا پله ای میفروشم.. یا میزارم برای نوه و نتیجه ..!! بازییگر و حقوقی سهم خودد دانی 😉😉