خراسان سود زود پرداخت کنه نمی خواهیم افشا الف ،ب،و و بزنه،این افشاها هیچ خاصیتی برای سهامدار نداره، بورس مثل 15 الی 20 سال پبش نیست.
-
سخزر دوستان هر سهمی بعد از مجمع مدتی بالا و پایین میشه بعد روند رشد خودشه استارت میزنه… عجله نکنید
-
یزدان ابراهیمی
#بنیرو //
-
فیلتر بنیادی هوشمند بورس (تکنوفاندامنتال)
#دلر افزایش نرخ 55% تعدادی از داروها، 38% فروش. رفته مجمع عجب بازگشایی عالی در حالت طبیعی خواهد داشت. مالک پخش دارویی اکسیر هم هست که بورسی نیست ولی جز پخش های مهم ایران هست اکسیر، به عنوان یکی از بازیگران تاثیرگذار در اکوسیستم پخش دارویی ایران، اگرچه در بورس فعال نیست، اما همچنان به عنوان یک قطب استراتژیک و پخش کننده حیاتی، نقش کلیدی در ارتقای ارزش افرینی و تاثیرگذاری دلر ایفا می کند.
-
ناما به تارگت بالا و این چیزها دلخوش نباشین تیم سبدگردانی که روی ناما فعال هست فردا شیفت می کنند روی سهم دتولید مواظب سهمتون و سودتون باشین
-
کاظم جعفری
دانیک بزودی با کارشناسی جدید ملک شرکت ناو صندوق میاد زیر 1200 تومن قیمت تابلو هم میاد زیر ناو الماسی داره خالی میکنه
-
مهیار فکور
فالوم سهم زیان ده بوده و هر رشدی فاقد دلایل بنیادی هست سهمی مثل غمینو یک ماهه برای خرید راه نمیده اینجا هم یک سری هر هفته منتظر رشد سهم هستن دیدگاه یک معامله گر هست که اون رو از عرش به فرش میرسونه و برعکس
-
Amir000111 Amiri
خودرو سهمی ک تو بازار مثبت افشای الف زده ک 50 درصد ماشین گرون میکنم، بازگشاییش صف فروش بشه..اگه شاخص اصلاح کنه چی میشه!خودرو در استانه ریزش همراه اصلاح شاخص
-
یزدان ابراهیمی
#ارفع //
-
فملی عجب حرکتی زده انس جهانی فردا شما فملی را بی شک در صف خرید ببین
-
مهیار فکور
فمراد بسیار مراقب باشید در باتلاقی که برای فالوم درست کردن در این سهم هم گرفتار نشید سهم زیان ده هست و هر رشدی در این سهم فاقد دلایل بنیادی بوده و حاصل سفته بازی هست و یک روز سر شما با ریزش های سنگین اوار خواهد شد