فزر فزر زیر 15 هزار تومن ارزنده هست. دنبال نوسانگیری نباشید انشالله بعد ماه محرم تاثیرش متوجه میشید.
-
جوکار
#بترانس بترانس از لحاظ بنیادی جز بهترین سهامهای بازاره سال 1405 سود 150 تومنی میسازه . فردا هم صف خرید خواهد شد و شاهد روند صعودی خواهیم بود. بازدهی سهم امسال بیشتر از 100 درصد خواهد بود.
-
روح اله افشار
فزر به نظر من 🤚 اونس طلا ، روز دوشنبه به عدد 4200 4300 دلار ، نزدیک بشه🚀 و گرم طلا ، عدد 17 میلیون رو هم ببینه🏃♂️ تنها نگرانی من ، نوسانات احتمالی تو د لار هست🚨 شنبه و یکشنبه ، یکی از بهترین فرصت های یه پله دیگه اضافه کردن ، فزر ، سپرده نقره ، عیار و فملی هست❤️🧿🤚 انشالا ، اگه بتونم شنبه و یکشنبه ، مسگون رو بخرم که چه بهتر ، اگه نشد ، شروع می کنم به خورد خورد اضافه کردن فزر ، سپرده نقره ، فملی و عیار ❤️🧿🤚 انشالا میام میگم ؛ چن تا ، از چی و تو چه قیمتی ، اضافه کردم 🌹 بله ، من و داداش حقوقی ، خواهیم خرید ❤️🤚 یا حق🤚
-
اهرم ستاره خلیج فارس که برای شستا هست در استانه عرصه اولیه؟
-
بترانس از لحاظ بنیادی جز بهترین سهامهای بازاره سال 1405 سود 150 تومنی میسازه ، فردا هم صف خرید خواهد شد و شاهد روند صعودی خواهیم بود. بازدهی سهم امسال بیشتر از 100 درصد خواهد بود.
-
حافرین دوستان تمام اندیکاتورها میگه سهم خشک شده و فروشنده نداره شاید مرددین بفروشند اما سهم فردا با تقاضای بالا مواجه خواهد شد و شارپی بالا خواهد رفت هدف اول سهم 240 ت است اما سقف کانال جدید 400 ت است تا 240 ت دو تا مقاومت داریم ک بنظرم حجم میخوره و خیلی ها پیاده میشن یکی در 173-175 ت و دیگری 197-200 ت
-
طهران
کارما بک میزنه
-
goat mind
#نهال پیشبینی https://t.me/goat_mind/20965
-
Mohamadkalantary klantary
ثاخت تا میتونید صبور باشید سهام داری کنید و هیچ نگرانی به دلتون راه ندید
-
عدنان جعاوله
فزر طلا تا دو یا سه سال اینده جایی نخواهد رفت . مطمین باشید این دوستانی که الان میگن تک سهم فقط فزر به زودی در این صفحه نیستند اگر هولدری برو سراغ ریالی ها و ارز های مستعد
-
سصفها این سهم فاجعه هست گزارش 12ماهه بدترین عملکرد تو سیمانی ها داشته 60%سودش غیرعمایاتی هست فقط 119تومن سودش عملیاتی هست مهترین دلیلش هم قدیمی بودن و مستهلک بودن تجهیزات و کوره سیمان اصفهان هست سیمانی خوب مثل سصوفی . ساروم . سبجنو 50%حاشیه سودشون هست