بترانس از لحاظ بنیادی جز بهترین سهامهای بازاره سال 1405 سود 150 تومنی میسازه ، فردا هم صف خرید خواهد شد و شاهد روند صعودی خواهیم بود. بازدهی سهم امسال بیشتر از 100 درصد خواهد بود.
-
رسا
#شپدیس منبع خبر از بازار پتروشیمی ها حقوقی ها در حال جمع اوری سهام؟ همزمانی تشکیل صف فروش در چهار نماد بزرگ پتروشیمی نشان دهنده برتری فروشندگان و تداوم فضای احتیاط در این صنعت است. با این حال، حضور معنادار حقوقی ها در سمت خرید برخی نمادها، به ویژه پارس و شپدیس، می تواند از جابه جایی مالکیت میان سهامداران حقیقی و حقوقی خبر دهد. برخی فعالان بازار معتقدند فاصله ارزش صف های فروش با ارزش بازار چند صد همتی این شرکت ها، می تواند نشانه ای از جمع اوری تدریجی سهام در قیمت های پایین تر باشد؛ هرچند تداوم این روند به شرایط کلی بازار و بازگشت اعتماد سرمایه گذاران وابسته خواهد بود.
-
محسن
#شلعاب گزارش خوب سهم ، و جاموندگیشنسبت به بازار
-
Behzad
#پترول انشالله که جشن 1000تومنی پترول و با هم بگیریم
-
M.jalali
#شپلی زنگ بزنید سازمان گزارش سفته بازی و تبلیغات برای سهم شپلی رو بدید ، بزودی اینم میشه وسالت، ثزاگرس,خبنیان، وبرق و یه عده سهامدار بدبخت میشن تو این سهم تو کانالهای پاچه کنی ، یکصدا شپلی شپلی
-
یزدان ابراهیمی
#فتوسا //
-
کدخدا
#شپلی شپلی سفته بازی از 80تومن در شش ماه شد 502تومن همش با تبلیغات مهناز و شهناز تماس بگیرید به سازمان و این مساله رو گزارش بدید
-
بورس۲۴ | Bourse24
جهش 2.3 برابری #زشگزا شیر و گوشت زاگرس شهرکرد با نماد #زشگزا در 12 ماهه، 425 تومان سود ساخته است. قیمت سهم 3'200 تومان است و تقسیم سود 70 درصدی دارد. پیش بینی سود حدود 700 تومان و پی به ای بعد از مجمع 4.2 است. @bourse24ir
-
نادر
#ولساپا ابتدای راه است صبور باشید و هر اصلاح را فرصت افزایش تعداد در نظر بگیرید!!!
-
اروند فردا صف خرید خواهد شد تا پایان وقت ارزش بازار این سهم 2میلیارد دلار است
-
ونیرو با سهم نمونید در اولین فرصت نقد شید این سهم نابودتون میکنه