جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| sarda.1400sardar
۱۹:۳۵:۵۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

سصفها این سهم فاجعه هست گزارش 12ماهه بدترین عملکرد تو سیمانی ها داشته 60%سودش غیرعمایاتی هست فقط 119تومن سودش عملیاتی هست مهترین دلیلش هم قدیمی بودن و مستهلک بودن تجهیزات و کوره سیمان اصفهان هست سیمانی خوب مثل سصوفی . ساروم . سبجنو 50%حاشیه سودشون هست

لیست اخبار