سصفها این سهم فاجعه هست گزارش 12ماهه بدترین عملکرد تو سیمانی ها داشته 60%سودش غیرعمایاتی هست فقط 119تومن سودش عملیاتی هست مهترین دلیلش هم قدیمی بودن و مستهلک بودن تجهیزات و کوره سیمان اصفهان هست سیمانی خوب مثل سصوفی . ساروم . سبجنو 50%حاشیه سودشون هست
-
مازیار گبر
#شپلی اکثر ایدی های ضد بورس و سهام دلال های مسکن هستند بیکار نشستن در بنگاه ها فشاری شدن کامنت میزارن عمو ترامپ دلالی را از ایران زمین پاک خواهد کرد پاینده شپلی نابود باد دلالی
-
اروند سهم وساپا فردا دیدن داره
-
امیرعلی محقق
#کویر محدوده 150 تومان ارزنده هست و صعود در پیش است. 405.04.05
-
zohreh
#فملی سهم کی برای افزایش سرمایه بسته میشه
-
Mersad salehi
خمحرکه مومنتوم حرکتش خیلی قویه .
-
رادین کا
دزاگرس اصلاحیه ……. !!!!
-
Para
#میدکو سلام دوسنان کندل روز اخر رو چی ارزیابی میکنید؟
-
Hasan Hasan
غناب بجای برنج اگر طلا هم خرید و فروش کند هیچ فایده ای ندارد چون غناب فعلا نزول رو پیشه کرده تا صعود . بارها گفته شد کف 650﷼ که دیدید رسید و اگر از دست بده قیمتهای پایینتری در دسترس هستش و سقف غناب هم 1400﷼:هستش که موقع رشد سهم هستش ولی هیچکس نمیداند کی میخاد به این قیمت برسه. حالا دوستان اگر نظری دارند بگویند
-
Mersad salehi
پتایر یکی از بهترین چارتها رو داره . به زودی حرکتش شروع میشه .
-
فارس فارس،نسبت به کل بازار و به خصوص سهام بنیادی مثل شپنا و فملی یک گام حدود 50 درصدی عقب نشسته صنایع پتروشیمی و به خصوص فارس،جبران میکنن🔥