حافرین دوستان تمام اندیکاتورها میگه سهم خشک شده و فروشنده نداره شاید مرددین بفروشند اما سهم فردا با تقاضای بالا مواجه خواهد شد و شارپی بالا خواهد رفت هدف اول سهم 240 ت است اما سقف کانال جدید 400 ت است تا 240 ت دو تا مقاومت داریم ک بنظرم حجم میخوره و خیلی ها پیاده میشن یکی در 173-175 ت و دیگری 197-200 ت
-
فملی فردا اکثر سهم ها مثبت
-
فسبزوار و اتفاق خوبی که در بازار افتاده مخصوصا ماه قبل من دیدم قیمت گندله افت پیدا کرد نسبت به اول ماه در بورس کالا با عرضه زیاد فکر کنم شرکت ها برای فروش داشتند رقابت می کردند الان در دنیا فکر کنم اهن اسفنجی هر تن حدود 40 میلیون تومانه که ما داریم نسبت به جهان مفت می فروشیم و باید انتظار افزایش نرخ اهن اسفنجی را در ماه های اینده داشته باشم خدا را شکر با ازاد شدن صادرات در بنادر بنظرم ممکنه اشتباه هم باشه شاهد خروج و صادرات اهن اسفنجی به دنیا مخصوصا چین باشیم چرا که اینجا خیلی مفته
-
بورس۲۴ | Bourse24
رشد 56 درصدی سود زیرمجموعه #اردینه ارد انوشیروان اصفهان 218 میلیارد تومان سود محقق کرده است. این رقم 56 درصد بیشتر از پارسال است. تولید اندکی افت داشته است. عمده فروش شرکت به سهامدار عمده یعنی #اردینه است و عمده خرید نیز از بازرگانی دولتی انجام می شود. شرکت حدود نصف ظرفیت فعالیت می کند. @bourse24ir
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#TIA/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
یزدان ابراهیمی
#غبهار //
-
علی غنچه
شمواد ارزندگی شناور شمواد از 600 تومن قبلی به 710 تومن ارتقا پیدا کرده دوستان حواستون باشه که تا 10 درصد بالاتر از ارزندگیهای شناور، محدودهٔ سبزِ خرید محسوب میشه یعنی شمواد تا 780 تومن موقع خریدش نه زمانِ فروشش لطفاً رعایت کنین و سهمهای ستاره دار رو ارزون نفروشین، اگه واقعاً قصد فروشِ شمواد رو دارین حداقل به روشِ زیر اقدام به فروش کنین (البته با مسیولیت خودتون) بهترین روشِ فروش برای سهمهای رو به رشد همچون شمواد، روشِ نیمه عمر عناصر شکافت پذیره به این صورت که: فروش نیمی از ان حدودِ 40% بالاتر از ارزندگی شناور یعنی در قیمت 996 تومن (البته به شرط اینکه در این قیمت صف خرید سنگین نداشته باشه وگرنه تا وقتی که صف خریدش سنگینه بایستی فروش پله اول به تعویق بیفته) نصفِ سهم باقیمانده بعد از اولین پله فروش حدودِ 60% بالاتر از ارزندگی شناور یعنی در قیمت 1140 تومن نصفِ سهم باقیمانده بعد از دومین پله فروش حدودِ 80% بالاتر از ارزندگی شناور یعنی در قیمت 1280 تومن و همینطور الی اخر البته دوستانی که بلندمدتی هستن که قضیش فرق داره و بهتره که تا جایی که راه داره اونو نگه دارن
-
وبملت دوستان صندوق جهش هم داشته باشید… من دارم عالیه
-
یزدان ابراهیمی
#شلرد //
-
محمد سعید آجیلی
وسدید سوال اگر فراب سراب هستش پس چرا اینقدر توی مسیر دادگاه بوده و اعمال نفوذ می شده؟؟ ایا کسی هستش جواب منطقی بده؟
-
تـبـادل نـظـر ڪـویـتـۍ
بالاترین صندوق ثابت بورس ماهی 2.4 سود داد که همای اگاه بود کدوم صندوق گذاشتید؟