جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| savadkuh52
۱۹:۳۷:۳۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

حافرین دوستان تمام اندیکاتورها میگه سهم خشک شده و فروشنده نداره شاید مرددین بفروشند اما سهم فردا با تقاضای بالا مواجه خواهد شد و شارپی بالا خواهد رفت هدف اول سهم 240 ت است اما سقف کانال جدید 400 ت است تا 240 ت دو تا مقاومت داریم ک بنظرم حجم میخوره و خیلی ها پیاده میشن یکی در 173-175 ت و دیگری 197-200 ت

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار