وساپا اینقدر نگران افشا نباشید افشا را خرابش نمیکنن، سهم بره قیمت بالاتر افشا بیاد بهتر هست، درصدش شاید خیلی بالاتر باشه شاید…
-
بترانس از لحاظ بنیادی جز بهترین سهامهای بازاره سال 1405 سود 150 تومنی میسازه ، فردا هم صف خرید خواهد شد و شاهد روند صعودی خواهیم بود. بازدهی سهم امسال بیشتر از 100 درصد خواهد بود.
-
حافرین دوستان تمام اندیکاتورها میگه سهم خشک شده و فروشنده نداره شاید مرددین بفروشند اما سهم فردا با تقاضای بالا مواجه خواهد شد و شارپی بالا خواهد رفت هدف اول سهم 240 ت است اما سقف کانال جدید 400 ت است تا 240 ت دو تا مقاومت داریم ک بنظرم حجم میخوره و خیلی ها پیاده میشن یکی در 173-175 ت و دیگری 197-200 ت
-
طهران
کارما بک میزنه
-
goat mind
#نهال پیشبینی https://t.me/goat_mind/20965
-
Mohamadkalantary klantary
ثاخت تا میتونید صبور باشید سهام داری کنید و هیچ نگرانی به دلتون راه ندید
-
عدنان جعاوله
فزر طلا تا دو یا سه سال اینده جایی نخواهد رفت . مطمین باشید این دوستانی که الان میگن تک سهم فقط فزر به زودی در این صفحه نیستند اگر هولدری برو سراغ ریالی ها و ارز های مستعد
-
سصفها این سهم فاجعه هست گزارش 12ماهه بدترین عملکرد تو سیمانی ها داشته 60%سودش غیرعمایاتی هست فقط 119تومن سودش عملیاتی هست مهترین دلیلش هم قدیمی بودن و مستهلک بودن تجهیزات و کوره سیمان اصفهان هست سیمانی خوب مثل سصوفی . ساروم . سبجنو 50%حاشیه سودشون هست
-
شستان پول خوبی تزریق شده است
-
شستان پیش به سوی کرمانشاه و خراسان
-
جویندگان سهام طلایی
#پترول 187.7 سهم بالاخره تونست خط روند نزولی را در منطقه 165-170 تومن بشکونه و رها بشه. در نمودار کاملاً مشخص است که هیچ مقاومتی تا سقفهای قبلی در محدوده 215 تومن که بارها بهش برخورد کرده و از شکستش ناتوان مانده، مقاومت خاصی وجود نداره. پس هدف اول همین سطح است و در صورت شکست ان میریم برای 245 و احتمالاً پس از کمی استراحت به سمت مقاومت مهم 305 تومن.