جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| traider.broker
۱۸:۰۷:۳۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

خساپا سایپا شانس اورد که هنوز 50% سهام خذین رو داره چون بعد از مشکلی و اسیب هایی که برای تولید فوم بخاطر پتروشیمی ها پیش اومد شرکت خاذین زیرمجموعه سایپا ارزشمندتر شد چون شرکت خاذین سالهای قبل به خودکفایی تولید فوم صندلی رسیده بود و حتی ازمایشگاه های تولید فوم رو تو دهه 90داشت و از قدیم فوم صندلی تولید میکرد و خودکفا شده بود

لیست اخبار