🔵 زیرمجموعه های گروه پتروشیمی تابان فردا🔵 ✅️ بخش مهمی از ارزش این گروه، در زیرمجموعه هایی نهفته است که هرکدام به تنهایی نام های بزرگی محسوب می شوند. 🔸️ در میان دارایی های غیربورسی، پتروپالایش کنگان، گروه باختر و شرکت ملی نفتکش ایران قرار دارند. مجموعه هایی با حضور موثر در بخش های مختلف زنجیره نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی. 🔷️ در سمت دارایی های بورسی هم نام هایی مثل صنایع پتروشیمی خلیج فارس و نفت سپاهان دیده می شود، شرکت هایی که برای فعالان بازار سرمایه نام های اشنایی هستند و بخش قابل توجهی از پرتفوی بورسی تابان را تشکیل می دهند. ⬅️ ترکیبی از دارایی های عملیاتی، سرمایه گذاری های راهبردی و حضور در حلقه های مختلف زنجیره ارزش، این شرکت را در این صنعت برجسته کرده است. ❇️ لازم به توضیح است میزان مالکیت تابان براساس اخرین گزارش منتهی به 30 اذر سال 1404 بوده، ارزش شرکت های بورسی حاضر در پرتفوی به قیمت روز و سایر شرکت های غیربورسی نیز براساس ارزش گذاری منتشرشده در کدال قرار داده شده اند. @enigma_investing
-
مهدی احمدی
خودرو این چه حرفیه ، همه سهما اپشن دارن ، وبملت ، اهرم ، موج ، شپنا ، همه شاخص سازا اپشن دارن همشونم رشد کردن ، هیچ ربطی به اپشن نداره
-
وبملت دوستان سهم کی میره به مجمع حدودا بسته بشه و اینکه چ قدر طول میکشه بازگشایی بشه
-
کاظم جعفری
سصفها سیمان اصفهان؛ سوداوری بیش از دو برابر شد سیمان اصفهان در گزارش 12 ماهه 1404 عملکردی بسیار مثبت را ثبت کرده است. سود هر سهم شرکت به 2,767 ریال رسیده و سود تلفیقی نیز با رشد 114 درصدی به حدود 8,659 میلیارد ریال افزایش یافته است. در سمت درامدی، فروش شرکت 55 درصد رشد داشته که مهم ترین محرک جهش سوداوری محسوب می شود. سصفها با ثبت رشد چشمگیر فروش و سود، یکی از گزارش های موفق صنعت سیمان را ارایه کرده است.
-
🇮🇷برق در بورس انرژی ایران🇮🇷
*🔸لیست عرضه های برق در بورس انرژی ایران* *▫️در روز شنبه مورخ 1405.04.06* *https://ble.ir/bargheirani*
-
🇮🇷برق در بورس انرژی ایران🇮🇷
🔸لیست امار معاملات برق سبز در بورس انرژی ایران ▫️در روز سه شنبه مورخ 1405.04.02 https://ble.ir/bargheirani
-
بلباوی حمدو
مسگون بخرید تا ده تا قفل صف خرید رو تصمین میکنم.اخه میدونم چه خبره،بیشتر به خرید و فروش و تولیدات مس بالا رفتنش ربط داره،همش قیمت جهانی مس نیست..سهام مسی رو می خرد مثل فملی فباهنر و غیره
-
mostafashahriary
#رکیش اهداف کوتاه مدتی سهم (تحلیل ها نظر شخصی هست ملاک خرید و فروش قرار نگیره)
-
حامد حامدی
اهرم من سه شنبه ضستا و ضهرم خریدم و گفتم اگر فردا شستا صف خرید سنگین باشد و ضستا مثبت پایین باز شود باز میخرم،بعد یکی اومده به من میگه باید سه شنبه میخریدی نه فردا من تمام خرید و فروش های خود را میگزارم،هر کس ادعا دارد روزانه خرید و فروشش را بگوید
-
کاظم جعفری
دانیک از این سهم دوری کنید بازیگران سهم تا سفته باز الماسی تو سهم باشه اجازه رشد به سهم نمیدهند
-
آرتین
#فزر .اونس در حال پیشروی حدود 4090دلار فزر ارزشمند