#شاخص_بورس #وبملت #خودرو یکساله که دارن میگن پرونده تغییر دامنه نوسان در جریانه… بشنو و باور نکن… چه چیزی بهتر از دامنه نوسان 3 درصدی با حجم مبنای 1 برای حقوقی ها تا حسابی جیب مارو خالی کنن یکساله که هی امروز و فردا میکنن ، اخرشم بالا نمیرن ، چرا ؟! چون قشنگ میتونن حقوقیا از صف خرید بفروشن و توی صف فروش بخرن شاخص رو با 100 هزار مثبت روزی بادش میکنن و توی بوق و کرنا کردن که بورس شده 5 میلیون !! اقا بس کنید !! اینقدر جیب حقیقی بدبخت و بیچاره رو نزنید !!
-
احمدرضا صادقی
تکشا فردا تو پیش گشایش کمتر از ده میلیون دیگه فروشنده هستند که جمع میشه و ان شا الله اولین صف خرید رو میزنه
-
اروند بازگشت یوتیلیتی اروکد به70درصد ظرفیت میرسد *♻️ خط های حیاتی DM، RO، اب اتش نشانی، برق و هوای ابزار دقیق به سایت 3 و 5 رسید - تنها 30 ساعت تا وصل شدن اخرین حلقه های خطوط اکسیژن و بخار* 🔹به گزارش خبرگزاری خبرانلاین، دکتر عبداله علی پناه بهنمیری مدیر مجتمع فجرانرژی: از برقراری کامل زیرساخت های حیاتی تامین اب، برق، گازهای صنعتی و سرویس های پشتیبانی در سایت های 3، 2 و 1 خبر داد. بر اساس این گزارش، خط اب DM (اب دیونیزه) تا سایت 3 با موفقیت برقرار شده و هم اکنون تمامی شرکت های مستقر از ان بهره مند می شوند. همچنین خط اب RO نیز تا سایت 3 راه اندازی شده و پایدار است. 🔹در ادامه این عملیات گسترده، شبکه های زیر نیز با موفقیت راه اندازی شد: . خط نیتروژن (اماده بهره برداری) تا سایت 3 . خط هوای ابزار دقیق تا سایت 5 . خط هوای سرویس تا سایت 3 . خط اب سرویس و بهداشتی تا سایت 5 . خط اب فایر (اتش نشانی) در تمامی سایت ها 🔹همچنین برق تمامی سایت ها به صورت پایدار برقرار شده و شبکه توزیع انرژی در وضعیت سبز قرار دارد. 🔺 تنها 3 خط باقیمانده: بر اساس اعلام مدیر مجتمع فجر انرژی خلیج فارس، خطوط گاز کم فشار، اکسیژن و خط بخار حداکثر تا 30 ساعت اینده برقرار خواهند شد که با ان، چرخه تامین تمامی نیازهای حیاتی واحدهای پتروشیمیایی کامل می شود. 🔹مدیر مجتمع فجر انرژی خلیج فارس تاکید کرد: «با تکیه بر تلاش ایثارگونه کارکنان این شرکت و همکاران ما در شرکت های منطقه در تمامی ساعات شبانه روز، هدف ما بازگشت سریع و کامل تولیدات در منطقه ویژه اقتصادی است تا این محصولات ارزشمند و حیاتی صنایع پتروشیمی منطقه به اقتصاد کشور، امید و دلگرمی بخشد. »
-
کچاد 10 درصد دیگه جا داره بیاد پایین
-
میثم
#اروند بازگشت یوتیلیتی *♻️ خط های حیاتی DM، RO، اب اتش نشانی، برق و هوای ابزار دقیق به سایت 3 و 5 رسید - تنها 30 ساعت تا وصل شدن اخرین حلقه های خطوط اکسیژن و بخار* 🔹به گزارش خبرگزاری خبرانلاین، دکتر عبداله علی پناه بهنمیری مدیر مجتمع فجرانرژی: از برقراری کامل زیرساخت های حیاتی تامین اب، برق، گازهای صنعتی و سرویس های پشتیبانی در سایت های 3، 2 و 1 خبر داد. بر اساس این گزارش، خط اب DM (اب دیونیزه) تا سایت 3 با موفقیت برقرار شده و هم اکنون تمامی شرکت های مستقر از ان بهره مند می شوند. همچنین خط اب RO نیز تا سایت 3 راه اندازی شده و پایدار است. 🔹در ادامه این عملیات گسترده، شبکه های زیر نیز با موفقیت راه اندازی شد: . خط نیتروژن (اماده بهره برداری) تا سایت 3 . خط هوای ابزار دقیق تا سایت 5 . خط هوای سرویس تا سایت 3 . خط اب سرویس و بهداشتی تا سایت 5 . خط اب فایر (اتش نشانی) در تمامی سایت ها 🔹همچنین برق تمامی سایت ها به صورت پایدار برقرار شده و شبکه توزیع انرژی در وضعیت سبز قرار دارد. 🔺 تنها 3 خط باقیمانده: بر اساس اعلام مدیر مجتمع فجر انرژی خلیج فارس، خطوط گاز کم فشار، اکسیژن و خط بخار حداکثر تا 30 ساعت اینده برقرار خواهند شد که با ان، چرخه تامین تمامی نیازهای حیاتی واحدهای پتروشیمیایی کامل می شود. 🔹مدیر مجتمع فجر انرژی خلیج فارس تاکید کرد: «با تکیه بر تلاش ایثارگونه کارکنان این شرکت و همکاران ما در شرکت های منطقه در تمامی ساعات شبانه روز، هدف ما بازگشت سریع و کامل تولیدات در منطقه ویژه اقتصادی است تا این محصولات ارزشمند و حیاتی صنایع پتروشیمی منطقه به اقتصاد کشور، امید و دلگرمی بخشد. »
-
علیرضا
#اهرم به نظرم دیگه بورس حالا حالاها پایین نداره و فعلا تااطلاع ثانوی مثبته حتی اگر جنگ بشه
-
✨️️پدیده_طلایی️✨️خرید وفروش خودرو وملک سهام پدیده
#ابنیه با توجه به بارگزاری تصمیمات مجمع درکدال نماد ابنیه درصورت تایید ناظر فردا میتونه باز بشه
-
جهان نصر
بترانس سلام دوستان بنده توصیه به خرید یا فروش نمیکنم تحلیل و سیگنال در اختیار عزیزان قرار میدم و تصمیم نهایی با شما خواهد بود این سهم از ارزنده ترین سهم های بازار هست. با خیال راحت سرمایه گذاری کنید. با ما و پرسود باشید
-
علیرضا نگینی
#وتجارت حدود 50 میلیارد سهم هفته پیش دست به دست شد. و این برای رد شدن از سقف تاریخی لازم بود .فقط توی یه روز 24 میلیارد سهم دست به دست شد . 72 تا 75 تومن رد بشه دیگه هیشکی تا 100 تومن که اونم مقاومت روانی هست وجود ندارد بعدشم تا 140 200 و 250 تومن یه کله میریم .کاری که بارها بانک تجارت کرده و بعدش افزایش سرمایه و بازگشت قیمت تا 50 تومن
-
[ آقای اقتصاد ]
🔵 زیرمجموعه های گروه پتروشیمی تابان فردا🔵 ✅️ بخش مهمی از ارزش این گروه، در زیرمجموعه هایی نهفته است که هرکدام به تنهایی نام های بزرگی محسوب می شوند. 🔸️ در میان دارایی های غیربورسی، پتروپالایش کنگان، گروه باختر و شرکت ملی نفتکش ایران قرار دارند. مجموعه هایی با حضور موثر در بخش های مختلف زنجیره نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی. 🔷️ در سمت دارایی های بورسی هم نام هایی مثل صنایع پتروشیمی خلیج فارس و نفت سپاهان دیده می شود، شرکت هایی که برای فعالان بازار سرمایه نام های اشنایی هستند و بخش قابل توجهی از پرتفوی بورسی تابان را تشکیل می دهند. ⬅️ ترکیبی از دارایی های عملیاتی، سرمایه گذاری های راهبردی و حضور در حلقه های مختلف زنجیره ارزش، این شرکت را در این صنعت برجسته کرده است. ❇️ لازم به توضیح است میزان مالکیت تابان براساس اخرین گزارش منتهی به 30 اذر سال 1404 بوده، ارزش شرکت های بورسی حاضر در پرتفوی به قیمت روز و سایر شرکت های غیربورسی نیز براساس ارزش گذاری منتشرشده در کدال قرار داده شده اند. @enigma_investing
-
طاها بیاتی
هر چقدر دقت میکنم باز به ارزندگی وبملت پی میبرم 🩷🧡💜💙 وبملت 💙💜🧡🩷