جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
خلیج فارس | persiangulf1403
۱۹:۴۰:۴۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

#شاخص_بورس #وبملت #خودرو یکساله که دارن میگن پرونده تغییر دامنه نوسان در جریانه… بشنو و باور نکن… چه چیزی بهتر از دامنه نوسان 3 درصدی با حجم مبنای 1 برای حقوقی ها تا حسابی جیب مارو خالی کنن یکساله که هی امروز و فردا میکنن ، اخرشم بالا نمیرن ، چرا ؟! چون قشنگ میتونن حقوقیا از صف خرید بفروشن و توی صف فروش بخرن شاخص رو با 100 هزار مثبت روزی بادش میکنن و توی بوق و کرنا کردن که بورس شده 5 میلیون !! اقا بس کنید !! اینقدر جیب حقیقی بدبخت و بیچاره رو نزنید !!

تعامل (Eng) 7.0
لیست اخبار