فزر دوستان لطفاً سخزر را برای این حقیر تحلیل میکنید با تشکر فراوان
-
Danial project 🔴 دنی
خوب بخون 👇🏻 الان مهمترین و اساسی ترین چالش همه حفظ ارزش پوله باید رفتار مالی به نحوی باشه که کمترین اسیب رو در برابر این ابرتورم ببینیم. چنتا مورد میگم که امیدوارم نجات دهنده باشه براتون: 🔹اگر پولی دارید تبدیلش کنید به دارایی های فیزیکی مثل طلا ،مسکن،ارز(حتی تتر) وقتی بیشتر از 53% ارزش ریال کاهش پیدا کرده ،پس فکر سپرده گزاری تو بانک رو از ذهنتون به کل بریزید دور. «به نظرم هیچ دارایی امسال نمیتونه هم پای تورم پیش بره» 🔹اگر میتونید الگوی مصرفیتون تغییر بدین و هزینه هاتون هم مدیریت کنید. مثلا :کالاهایی که موندگاری بیشتری داره رو به صورت عمده خرید کنید. خرید اقلام غیر ضروری رو کمتر کنید به جای خرید مواد غذایی برند و گرون تر ،برید سراغ ارزون تر ها (جای تاسف داره) 🔹به دارایی هاتون تنوع بدین ، همون اصطلاح قدیمی؛ همه تخم مرغ هاتون تو یک سبد نذارید. اینجوری ریسکتون رو کمتر کنید, و اینکه حتما به نقد شوندگی اون دارایی دقت کنید ،مثلا مسکن حتی الان که رونق گرفته باز هم سخت نقد میشه، تو مسایل بحرانی این زود نقدشدن به شدت کمکتون می کنه. 🔹از ریال نگه داشتن دوری کنید! سعی کنید اگر از درامدتون عددی به عنوان پس انداز میمونه به هیچ وجه ریال نگه ندارید،تبدیلش کنید از خیلی کم ریسک و کم بازده مثل صندوق درامد ثابت که خیلی با این عدد تورم جالب نیستن تا تتر و… (توجه کنید که فقط هیچ چیزی تضمینی نیست تو این شرایط ،فقط یک راه تاب اوری و تمام) 🔹 راه حل اخر که باید همتون در نظر بگیرید و به نظرم پایه و اساس تمام راه کار های بالاست: 🔴حتما به فکر کار جانبی باشید و درامدتون رو رشد بدین!! خودتونو تغییر بدین،رشد بدین . از اموزش و تولید محتوا گرفته تا همین ترید کردن ,ما که اینجا از شما هزینه ای نمی گیریم ،تمام خدماتمون هم که رایگان. اموزش ببینید ،تمرین کنید ،ممارست به خرج بدین، فقط در این صورت که بهتون قول میدم میتونید تمام این راهکار های ضد تورمی رو باهم پیش ببرید. نجات دهندتون خود ،خود شمایید من فقط راه رو براتون سعی میکنم هموار کنم. اینم میشه رسالت من❤️
-
تازه کار
وبملت 7 روز پیش گفتم خروج بالای 50 دیس لایک زدن 🤔
-
بورس۲۴ | Bourse24
خرداد پررونق «ولکار»؛ ثبت بیشترین درامد ماهانه در سال 1405 به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت لیزینگ کارافرین با نماد «ولکار» که سهام ان در بورس تهران معامله می شود، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خرداد 1405 را منتشر کرد. https://www.bourse24.ir/news/358785
-
ثشاهد به نظر ثشاهد تا اواخر پاییز امسال جایی نمی ره، نوسان در محدوده 650 تا 1150 ، البته در حالت شرایط نرمال در غیر این صورت زیر 650 دور از ذهن نخواهد بود
-
یادداشتهایی از ذهن علی یونسی
#چدن | #فسازان | مقایسه تطبیقی یک نکته که چارت به خوبی نشان می دهدفسازان (نارنجی) و چدن (ابی) سال هاست با هم حرکت کرده اند هم در صعودها، هم در اصلاح ها. این همبستگی تصادفی نیست؛ چدن سهامدار عمده فسازان است و این رابطه مالکیتی، همگامی رفتاری این دو را توضیح می دهد. حالا نگاه کنید به انتهای چارت: فسازان موج شارپ خود را زده و چدن هنوز در ابتدای مسیر است. دو سهم که همیشه با هم حرکت کرده اند، یکی پیش افتاده و دیگری هنوز فاصله دارد. در تحلیل الیوتی که پیش تر بررسی کردیم، چدن در استانه موج 3 قرار دارد. این چارت تطبیقی یک لایه تایید اضافه می کند نه از منظر تکنیکال، بلکه از منظر رابطه بنیادی بین دو نماد. مسیر فسازان، نقشه راه احتمالی چدن است. ═════════════════ 💬 ارتباط مستقیم با من و دسترسی به معاملات شخصی: 🔗 @vip_yoonesi_bot 🌿 جایی بین فکر و احساس 🌿 ═════════════════ 📢 نشر این مطلب با ذکر منبع بلامانع است: 🌐 کانال من https://t.me/ali_yoonesi
-
بازار پایه
گزارشات مهم ماهانه : انتظار هست سیمان و دارو و زراعت گزارشات خوبی ارایه بدن تا حالا که خوب بودن مثلاً : سباقر تلیسه زملارد دجابر دلر خوب بودن . گزارش کزازی هم خوب بود اما اما اگر گزارشات پتروشیمی ها بخصوص #شپدیس اروند نوری و… تولید و فروش مناسبی ارایه بدن بازار شیفت میشه رو پتروشیمی ها
-
فملی فقط و فقط بخرید وتماشا کنید این سهم میتونه هر انچه از بورس میخواهید را براتون براورده کنه فقط صبوری میخاد گوش به خبرهای الکی و تحلیل های مفت ندین مس فروختنی نیست
-
پرشین سهم
برای فردا #فزر زیر 12000 تومان رو زیر نظر داشته باشید. (بجای صندوق طلا) پیش بینی سود مدیرعامل #فزر برای انتهای سال مالی (برج9) 3400 تومان است p/e زیر 4👌 فزر با تقسیم سود حداکثری و پرداخت سود زود، معمولا قبل از مجمع p/e 10 میگیرد ( مجمع سالیانه بهمن) #فزر افزایش سرمایه 50 درصد از سود انباشته هم دارد که مورد تایید حسابرس قرار گرفته
-
stock & options
#پیزد •️ شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 مبلغ معادل 15,238,255 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 168 درصد رشد داشته است. •️ پیزد طی عملکرد 3 ماهه سال مالی منتهی به 1405/12/29 مبلغ 39,754,579 میلیون ریال درامد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 136 درصد رشد داشته است. P/e ~ 7
-
فزر ظاهراً بعضی ها اصلا نمی دانند افزایش سرمایه از محل سود انباشته یعنی چه . واقعا جای تاسف دارد. بهترین اتفاقی که برای سهامدار میتواند رخ بدهد افزایش سرمایه از محل سود انباشته است . از بی اطلاعی افراد سو استفاده میکنند و انها را میترسانند .