سخزر سهام سوم سخزر روند این هم نزولیه این سهم رو در فزر دیدم کسی تحلیل خواست گفتم یه چک کنم روندی جالبی داخلش نمیبینم البته کلی بگم از سیمانی ها فعلن دور باشین حجم های سنگینی هم در سقف خوردن در گزارش ها داشتم اینو قبلن میدیدم که از بعد اون هم یه ریزش رو در گروهشون داشتیم طبق انتظار سخزر رو برای حداکثر تا دوشنبه صفش رو انتظار دارم جمع کنن
-
وفتخار برای کوتاه مدتیها تا حوالی 150 فروش نداریم برای بلند مدتیها حالا حالاها فروش نداریم
-
پاسا سود پاسا بعداز بازگشایی اب شد رفت
-
کانال تحلیلی سهامشناس
📊 #دیده بان_صندوق ها | #پول_هوشمند به کدام صندوق ها رفته است؟ 📅 5 تیر 1405 بررسی بازدهی صندوق های سرمایه گذاری در بازه های هفتگی، ماهانه و سه ماهه نشان می دهد جریان نقدینگی همچنان به سمت صندوق های اهرمی و سهامی متمایل است؛ در حالی که صندوق های مبتنی بر طلا، نقره و انرژی تحت تاثیر افت قیمت دارایی های پایه، بازدهی ضعیف تری ثبت کرده اند. ◀️ برترین عملکردها 🥇 صندوق های #اهرمی ✅ بازدهی هفتگی: 4.0% ✅ بازدهی یک ماهه: 69.6% ✅ بازدهی سه ماهه: 40.5% 📌 همچنان لیدر بازار صندوق ها و مقصد اصلی نقدینگی با پذیرش ریسک بالاتر. 🥈 صندوق های #سهامی ✅ بازدهی یک ماهه: 28.6% ✅ بازدهی سه ماهه: 21.8% 🔻 بازدهی هفتگی: 0.9%- 📌 اصلاح کوتاه مدت هفتگی، روند مثبت میان مدت این صندوق ها را تغییر نداده است. 🥉 صندوق های #بخشی ✅ بازدهی یک ماهه: 26.4% ✅ بازدهی سه ماهه: 25.8% 🔻 بازدهی هفتگی: 1.3%- 📌 صنایع منتخب همچنان از ورود نقدینگی منتفع هستند. ◀️ سایر گروه ها 💰 صندوق های #درامد_ثابت ✅ بازدهی هفتگی: 0.3% ✅ بازدهی ماهانه: 2.7% ✅ بازدهی سه ماهه: 7.8% 🌿 صندوق های #زعفران ✅ بازدهی هفتگی: 6.1% 🔻 بازدهی ماهانه: 5.9%- ✅ بازدهی سه ماهه: 24.3% 🏢 صندوق های #املاک_و_مستغلات 🔻 بازدهی هفتگی: 2.8%- 🔻 بازدهی ماهانه: 0.7%- ✅ بازدهی سه ماهه: 20.0% ◀️ ضعیف ترین عملکردها 🥇 صندوق های #نقره 🔻 بازدهی ماهانه: 19.2%- 🥈 صندوق #سینرژی 🔻 بازدهی ماهانه: 17.08%- 🥉صندوق های #طلا 🔻 بازدهی ماهانه: 12.92%- صندوق های #طلا، #نقره و #انرژی (#نفت) در بازه یک ماهه عملکردی ضعیف تر از میانگین بازار ثبت کردند که عمدتاً ناشی از اصلاح قیمت کامودیتی ها و تغییر جهت نقدینگی به سمت بازار سهام بوده است. 📌 پیام اصلی سهامشناس بررسی عملکرد صندوق ها نشان می دهد در شرایط فعلی، سرمایه گذاران ریسک پذیر ترجیح داده اند سرمایه خود را به سمت صندوق های اهرمی و سهامی منتقل کنند؛ موضوعی که معمولاً با افزایش انتظارات صعودی نسبت به بازار سهام همراه است. در مقابل، افت بازدهی صندوق های مبتنی بر #طلا، #نقره و #انرژی نشان می دهد بخشی از نقدینگی از دارایی های دفاعی به سمت دارایی های پرریسک تر در حال جابه جایی است. 🎯 جمع بندی سهامشناس تا زمانی که روند ورود پول به بازار سهام ادامه داشته باشد، انتظار می رود صندوق های #اهرمی، #سهامی و #بخشی همچنان عملکر...
-
اهورا مزدا
#شاخص_بورس یک نکته بسیار مهم به صورت کلی عرض کنم البته شخصی هست این نظر مثلا سهامی مثل فارس در 600روز کاری بازار حداقل بالای 300درصد بازدهی خواهد داشت به صورت کلی اهم از تقسیم سود و افزایش سرمایه و… تنها یکی از سهام ذکر کردم مثلا سهامی هستند که بالای 1000درصد در سه الی چهار سال بازدهی کلی خواهند داشت
-
وپاسار بیشتر کسانی که از اصلاح سهم پیام میفرستن در قیمت های پایین فروختن و الان حسرت فروش خود را می خورن سهم هنوز برای رشد جا دارد با این حقوقی که داره هیچی از این سهم بعید نیست شاید همه مقاومت ها بدون توقف و اصلاح پودر کنه و یه کله صعود کنه البته این فقط یک نظر شخصی هیچوقت مبنا بر خرید یا فروش نذارید
-
دپارتمان بورس
شروع ثبت نام خرید تکسهم #تیرماه رزومه / بازده 3 تکسهم 3 ماه گذشته ؛ #خراسان 140%+ «لینک» #حفارس 125%+ «لینک» #شپلی180%+ «لینک» بهمراه اشتراک کانال #صف_به_صف هر هفته 1 خرید از #صف_فروش با تضمین صف خرید روز معاملاتی بعد روابط عمومی « خرید اشتراک🔰 » @Departeman11 https://t.me/departeman_ir/38942 https://t.me/departeman_ir/38943 https://t.me/departeman_ir/38944
-
خودرو خیلیا فکر میکنن رقیب ایرانخودرو سایپا هست اما وقتی تو گوگل سرچ کنید: فیلم تبلیغاتی شرکت سایپا اذین و اون فیلم رو مشاهده کنید متوجه میشید رقیب اصلی ایرانخودرو خاذین هست
-
علی کاظمی
ثشاهد باید حقوقی سهم جوابگوی سهامداران فعلی و قبلی باشه
-
Hosein
اهرم سلام دوستان محترم فردا از نظر بنده تو صف خریده اول وقت شستا موقعیت مناسب نوسان خوب برای اختیار فروش ها یا فروش اختیار خرید برای کسانی که اموزش دیدن فقط یه توصیه هست خودم طملت 4024 رو می پسندم
-
رویال بورس
🔶فیلتر طلایی ؛ #ددانا #ناما #درازک #کمینا #دماوند #ثفارس #شصدف #فصبا #حکشتی #ونفت 🗓1405/04/05 @Royalbourse_ir