جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
ایمان استراتژیست | asas2537858
۱۷:۰۳:۲۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

سخزر سهام سوم سخزر روند این هم نزولیه این سهم رو در فزر دیدم کسی تحلیل خواست گفتم یه چک کنم روندی جالبی داخلش نمیبینم البته کلی بگم از سیمانی ها فعلن دور باشین حجم های سنگینی هم در سقف خوردن در گزارش ها داشتم اینو قبلن میدیدم که از بعد اون هم یه ریزش رو در گروهشون داشتیم طبق انتظار سخزر رو برای حداکثر تا دوشنبه صفش رو انتظار دارم جمع کنن

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار