جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Hosein | feyziiii
۱۸:۰۲:۳۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

اهرم سلام دوستان محترم فردا از نظر بنده تو صف خریده اول وقت شستا موقعیت مناسب نوسان خوب برای اختیار فروش ها یا فروش اختیار خرید برای کسانی که اموزش دیدن فقط یه توصیه هست خودم طملت 4024 رو می پسندم

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار