جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| i13isa
۱۸:۰۳:۱۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

وپاسار بیشتر کسانی که از اصلاح سهم پیام میفرستن در قیمت های پایین فروختن و الان حسرت فروش خود را می خورن سهم هنوز برای رشد جا دارد با این حقوقی که داره هیچی از این سهم بعید نیست شاید همه مقاومت ها بدون توقف و اصلاح پودر کنه و یه کله صعود کنه البته این فقط یک نظر شخصی هیچوقت مبنا بر خرید یا فروش نذارید

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار