شروع ثبت نام خرید تکسهم #تیرماه رزومه / بازده 3 تکسهم 3 ماه گذشته ؛ #خراسان 140%+ «لینک» #حفارس 125%+ «لینک» #شپلی180%+ «لینک» بهمراه اشتراک کانال #صف_به_صف هر هفته 1 خرید از #صف_فروش با تضمین صف خرید روز معاملاتی بعد روابط عمومی « خرید اشتراک🔰 » @Departeman11 https://t.me/departeman_ir/38942 https://t.me/departeman_ir/38943 https://t.me/departeman_ir/38944
-
mostafashahriary
#رکیش هیچ چیز بدتر از سهامداری موقع اصلاح یه سهم نیست. ولی العان دیگه وقت گلایه نیست چون بعد از 5 سال بالاخره روند نزولی و اصلاح رکیش تموم شده. برا من العان فقط فرصت خرید ، برای سهامدارای قدیمی وقت میانگین کم کردنه
-
صدای بورس
📣 همتی: 3.7 میلیارد دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو تامین شده است رییس کل بانک مرکزی: 🔹بانک مرکزی بر اساس پیش بینی های احتیاطی در ایام جنگ و ماه های گذشه، منابع کافی برای خرید کالاهای اساسی و دارو تجهیز کرده است و صرفا در سه ماهه اول سال 3.7 میلیارد دلار برای کالاهای اساسی و دارو تامین ارز کرده است. 🔹بنابراین ادعای امریکایی ها مبنی بر وجود مشکل برای تامین کالاهای اساسی در ایران به هیچ وجه صحت ندارد. 🔹همانطور که قبلا اعلام کردم؛ خرید کالاهای اساسی از منابع مسدودی بانک مرکزی، موجب ازاد شدن سایر منابع ارزی بانک مرکزی در جهت تامین نیازهای ارزی صنعت بخصوص واحدهای تولیدی در مرکز مبادله ارزی خواهد شد. @sedayebourse
-
جویندگان سهام طلایی
#واتی 544 اعداد نمودار بعداز تصویب 15 تومن سود تعدیل شده است. سهم پس از برخورد با سقف قبلی 580-590 تومن اصلاحی شد و صف فروش بست روز سه شنبه. 2 حمایت نزدیک هم داره سهم یکی میدلاین کانال و دیگری حمایت استاتیک بسیار قوی منطقه 505-510 تومن، که اگر از ان نقطه مجدد سهم صعودی شود، میتوان احتمال تشکیل الگوی سروشانه معکوس را داد. در انصورت اولین مقاومت همان 2 سقف قبلی یعنی 580-590 تومن که ضمناً خط گردن الگو هم خواهند بود و بعد هدف الگو که محدوده سقف کانال صعودی محدوده 710 تومن (هر جایی که نمودار قیمت با سقف کانال برخورد کند) خواهد بود. قطعاً سهمی خواهد بود که سود خوبی میده بخصوص اگر مجدد اگهی مزایده #شیران را منتشر کنه. ایندفعه بدلیل براه افتادن LAB2 و سودسازی خوب شرکت، احتمال وجود خریدار بیشتر خواهد بود. قبلا گفته بودم که واتی فقط حدود 850 تومن ارزش سهام شیرانش میباشد.
-
هو الرزاق
شپنا سلام مراقبت از فریب حقوقی شرط عقله چون عده ای با کد حقیقی دارند خالی میکنند
-
فولادبان (Fouladban)
فولادبان گزارش می دهد؛ 🔻بررسی معاملات فولادی بورس کالا در خرداد 1405 🔹به گزارش خبرنگار فولادبان، بررسی معاملات بورس کالای فولاد در خردادماه، تصویری دوگانه از وضعیت بازار ارایه می دهد. در یک سو، سنگ اهن با حجم بالای معاملات و تقاضایی فراتر از عرضه، نقش پیشران بازار را بر عهده داشت و در سوی دیگر، محصولات فولادی با وجود حفظ سطوح قیمتی، از کاهش حجم معاملات و افت تقاضا تاثیر پذیرفتند. 🔹در میان حلقه های مختلف زنجیره فولاد، سنگ اهن پررونق ترین بازار خرداد بود. حجم عرضه در این بخش چندین برابر اهن اسفنجی و محصولات فولادی ثبت شد و تقاضا نیز با فاصله ای محسوس از عرضه فراتر رفت. حجم قراردادهای منعقدشده نشان داد خریداران با هدف تامین نیاز خود، حضوری فعال در بازار داشتند. با این حال، مقایسه عملکرد هفته جاری با هفته گذشته نشان می دهد عرضه و تقاضا هر دو کاهش یافته اند و قیمت ها نیز روندی نزولی را تجربه کرده اند. 🔹برای اطلاع از جزییات این مطلب به لینک ذیل مراجعه کنید: لینک کوتاه: https://fouladban.com/?p=153673 #بورس_کالا #زنجیره_فولاد گروه تلگرام. کانال تلگرام. بله. واتس اپ. اینستاگرام🔴 https://t.me/didebanfoulad https://t.me/fouladban http://ble.ir/fouladban https://chat.whatsapp.com/LduFwvCXFrhAIoZpjfjXZ4 https://www.instagram.com/foouladban?igsh=dTR5ZTlld3c5Mzd3
-
پلاسک از نظر قیمتی اصلاح خودش رو به پایان رسانده،از نظر زمانی نیز کار به زیبایی انجام پذیرفته.بزودی در کوتاه مدت یه رشد شارپ حداقل 200درصدی را برای این سهم متصورم.به امید خدا
-
خاهن انشالله
-
سهم چی بخریم؟
📊سهم پیشنهادی 📌نماد: #شبندر 💵قیمت روز: 11,850 💰هدف قیمتی: 13,000 📝دلایل: وضعیت بنیادی مناسب 📆افق زمانی: میان مدت 🧮سهم از پرتفوی: 10 📍پیشنهاد دهنده: شرکت سبدگردان سرمایه و دانش 🔵@cheebekharim
-
سهم چی بخریم؟
📊سهم پیشنهادی 📌نماد: #ونوین 💵قیمت روز: 3,722 💰هدف قیمتی: 4,200 📝دلایل: وضعیت بنیادی مناسب 📆افق زمانی: میان مدت 🧮سهم از پرتفوی: 10 📍پیشنهاد دهنده: شرکت سبدگردان سرمایه و دانش 🔵@cheebekharim
-
سهم چی بخریم؟
📊سهم پیشنهادی 📌نماد: #فایرا 💵قیمت روز: 10,510 💰هدف قیمتی: 11,500 📝دلایل: وضعیت بنیادی مناسب 📆افق زمانی: میان مدت 🧮سهم از پرتفوی: 10 📍پیشنهاد دهنده: شرکت سبدگردان سرمایه و دانش 🔵@cheebekharim