جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مهدی پیروزفر | ms20176861
۱۶:۰۹:۵۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

شپدیس دیگه بنیاد عالی وسودسازی شپدیس اظهرمن الشمس است،اگه میبینید تو این دوسه هفته اخیربعدبازگشاییش منفی و مثبت میشد،صرفا بخاطر افزایش سرمایه سنگینش بود که تعدادسهم رو افزایش داده وطبیعتا فروشندگان هم زیادبوده،حالا سهم از فروشندگان خالی شده،دراخرین روزکاری گذشته،با یه کندل قدرتمند استارت صعودیش رو زد.این سهم رو حداقل تاپایان سال نگهداری کنید،رشد خوبی خواهد داشت

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار