شپدیس دیگه بنیاد عالی وسودسازی شپدیس اظهرمن الشمس است،اگه میبینید تو این دوسه هفته اخیربعدبازگشاییش منفی و مثبت میشد،صرفا بخاطر افزایش سرمایه سنگینش بود که تعدادسهم رو افزایش داده وطبیعتا فروشندگان هم زیادبوده،حالا سهم از فروشندگان خالی شده،دراخرین روزکاری گذشته،با یه کندل قدرتمند استارت صعودیش رو زد.این سهم رو حداقل تاپایان سال نگهداری کنید،رشد خوبی خواهد داشت
-
آکادمی بورس منصوری
تفاوت در «ریخت شناسی معاملات» بین سهام کوچک (Small Caps) و بزرگ (Big Caps)، کلید درک چرخه نقدینگی در بازار است. از این مطلب می توانیم در دو لایه برای بهبود مدل تحلیلی مان استفاده کنیم: 1. تفاوت در تقابل قدرت (حقیقی در برابر حقوقی) در نمادهای بزرگ (مثل وبملت): حقوقی ها به دلیل وظیفه «نقدشوندگی» و «کنترل شاخص»، حضور مستمری دارند. در اینجا تحلیل ما باید روی «هماهنگی» متمرکز باشد. اگر حقوقی و حقیقی هر دو در یک جهت (خرید) قرار بگیرند، حرکت سهم «انفجاری» خواهد بود. در نمادهای کوچک: همان طور که اشاره کردید، حقوقی ها کمتر حضور دارند یا نقش خنثی دارند. در اینجا «سرانه خرید حقیقی» حرف اول و اخر را می زند. چون شناوری سهم کم است، ورود یک پول هوشمند کوچک می تواند سهم را چندین روز قفل در صف خرید کند، حتی اگر شاخص کل منفی باشد. 2. پدیده «واگرایی شاخص کل و شاخص هم وزن» این همان رفتار متناقضی است که به ان اشاره کردید: گاهی نقدینگی از لیدرهای بازار خارج می شود و به سمت شرکت های کوچک کوچ می کند (رشد شاخص هم وزن علیرغم درجا زدن شاخص کل). در این تحلیل به نماد متوسط سباقر می پردازیم
-
ایمان استراتژیست
سباقر سهم چهارم سباقر این برخلاف اون سه سهم در یک روند صعودی قوی بوده اما توصیه به سیو سود پله ای دارم و خرید جدید ممنوعه واگرایی های منفی ای دیده میشه اخیرا حجم های سنگینی خورده و در اون حجم ها هم خروج پول و خالی کردن بوده در سهم های رانتی یه نکته وجود داره اینقدر رشد میکنن تا به قیمتی برسن که دیگه بالاتر رفتن امکان پذیر نیست پس از همینجا ممکنه بالاتر بره اما توصیه میکنم از سباقر دور باشی تا در تله نقدینگی و یا خالی کردن قرار نگیری..
-
سیسکو دوستان حق تقدم های سیسکو هم قابل معامله شد سهم با قیمت 344 تومان رفت به مجمع بهای تمام شده حق تقدم ها 255 تومان شده است یعنی تا اینجا 35 درصد سود یک سود مجمع هم خواهیم داشت بازدهی در این سهم به 50 درصد خواهد رسید
-
وبملت شرایط بانک ها طوری میشه از نظر رشد قیمت به دها برابر میرسه و شاید سهم بانکی زیر هزار تومان نداشته باشیم میدونم الان باورش براتون کمی سخته اما اون موقع که خیلی هم نزدیکه باورش براتون سختتر میشه پس وقت تصمیم گیری الان نه اون موقع
-
خساپا خساپای 200 تومنی تا برج 6 داره داد میزنه امسال سال خودرویی هست بشین و تماشا کن هم خودرو و خساپا تو گزارش تلفیقی بعد از 40 سال به سود دهی رسیدن
-
اخبارمهم 🌺اقتصاد و بورس
گفتیم احتمال ی ریز موج نزولی تو شاخص تا محدوده 4900و یا 4600وجود داره ک جای نگرانی نیست و تا وقتی شاخص بالای 4400بمونه روند بلند مدتی صعودیه وفرصت خرید پله ای از سهم های خوب برا نقدیونه اونم سهامی ک تازه استارت صعود رو زدن از هفته های پیش چند تا سهم خوبم برا جامونده ها معرفی کردیم مثل شستا وبصادر ذوب ووو گفتیم سهام بنیادی نقدشونده سودساز و ترجیحا با پی بر ای سه بخرید بازار رشد کرده اما هنوزم کلی عقب موندگی داره یعنی هنوز وسط راهم نیستیم اما ب این معنی هم نیست ک سهما ی کله بدون وقفه رشد کنن نه روند صعودیه اما ریز موج های نزولی هم خواهیم داشت پس حرفم برا میان بلند مدتی هاس همیشه گفتم با کوتاه مدتی اونایی ک سودای ی شبه پولدار شدن رو دارن کار نداریم همیشه گفتم سیو سود ی استراتژی کاملن علمی و منطقیه سهمای بنیادی رو هیچوقت خارج نشید فقط ب موقع کم و زیاد کنید ک تعداد سهامتونو ببرید بالا اما سهمای بدون بنیاد رو سودتو گرفتی بزن بیرون عین بازی مار و پله باهاش بالا پایین نشو https://t.me/heyranbours
-
بورس وان
〰️ #ثمسکن 📈طبق انتظار رفتار داشته و باید برای رسیدن به هدف مد نظر از کانال نزولی عبور کرده و سقف کانال را پر قدرت پشت سر بذاره 🕯بهترین محدوده خرید زیر 200 تومان 😄 187 تومان حمایت بسیار جذابی هم زیر پای خودش میبینه و حد ضرر هم همین سطح میتونید قرار بدید. 🗓 1405/04/05
-
Yaghob TY
خودرو تایمهای مختلف خودرو سیگنال خرید صادر کرد سه شنبه تمام فزدا زود بیدار شید سرخطی فقط
-
بورس
سصفها افزایش 50 درصدی اخیر دوستان را از ضرر درنیاورد.نکنه به امید اینکه بیشتر رشد می کنه نفروخته باشید و همه را ازتون پس گرفته باشه؟ .مگر با افزایش سرمایه انتظار معجزه دارید؟
-
⋆˚࿔𝑺𝒕𝒂𝒓𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒄𝒍𝒐𝒕𝒉𝒆𝒔⋆˚࿔
𓆱𔒝 690 ✅ #موجود سفار ش @palolololol ↝ !! heXen !! https://t.me/heXencrafts