جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| karbar2255
۱۶:۰۴:۴۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

والبر کمی انصاف داشته باشیم سهامدار7ساله گرفتارهمچین سهماییه که درقعرجدول دست وپا میزنه حالا 6ماه هم قفل صف خریدباشه بازم هنری نکرده با این تورم سربه فلک رسیده بعدمیادهنوزضررسهامدارقدیمی که جبران نشده رو یه هفته قفل صف فروش میکنه؟!!!!!!! جایگاه این سهم 150تومن است که دراون قیمت ارزش خریدداردکه اگه بازم ریزش داشت کمتربری توضرررررررر

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار