#جم به دلیل اسیب دیدن ناشی از جنگ، فشار تقاضا روی سهم هست اما تکنیکالی به محدوده کم ریسک و جذابی رسیده است، البته باید دقیق بررسی شود که محصول بوتادین چند درصد کل فروش شرکت بوده است . #صورت های_مالی تلفیقی سال مالی منتهی به 1404/12/29 (حسابرسی نشده) شرکت #پترو_شیمی_جم •️ شرکت پترو شیمی جم در دوره 12 ماهه منتهی به 1404/12/29 به ازای هر سهم 5,855 ریال سود شناسایی کرده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل 25 درصد افزایش داشته است. •️ «جم» با سرمایه ثبت شده 18,000,000 میلیون ریال طی عملکرد 12 ماهه منتهی به 1404/12/29 مبلغ 105,396,585 میلیون ریال سود شناسایی کرده است. •️ شرکت در گزارش تلفیقی مبلغ 112,163,805 میلیون ریال سود شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 13 درصد رشد داشته است.
-
خساپا رودری ماشین رو خاذین تولید میکنه صندلی ماشین رو خاذین تولید میکنه تزیینات داخلی رو خاذین تولید میکنه پس خود سایپا چی رو تولید میکنه؟!
-
مهدی پیروزفر
شستا شستا جای رشدخوبی داره ،خوشبختانه درهفته گذشته باوجود دوسه روز بازارمنفی،رنج مثبت خوبی زد،نکته مهم حجم معاملات و ورود قویه پول خریدار حقیقی است،بنظر میرسه در مرحله اول صعودتا300 مقاومتی نداره
-
احمدوند
#دپارس ل ع نت کل ده عاشورا بر مسولین دپارس .اه سهام به خانواده هاتون میرسه دنیا بی حساب و کتاب نیست
-
AVA_Premium
〰️ #ثبهساز 🌟 مطابق انتظار به هدف رسید . 📈 در صورت عبور از سقف تاریخی میتوان انتظار یک پولبک به همین سطح را داشت و سپس حرکت به سمت هدف بعدی. 😄 حمایت: 139 تومان ❌مقاومت مهم : 165 تومان 🔝 هدف کوتاه مدت: 245 تومان 🗓 1405/04/05 📲 بله 📲 کانال تلگرام http://ble.ir/AVA_Premium https://t.me/AVA_PREMIUM_TEL
-
محمد دشتی
#شپلی شصفها تولید و فروش پازایلین شرکت پارسال 370 میلیارد تومن زیان ده بوده یعنی 1200 تومن به ازای هر سهم از سود شرکت کسر شده؛ پی بر ای 4 یا 5 بدید به این سود؛ میشه 6000 تومان به شرکت باید فشار بیاریم علت این موضوع رو روشن کنه؛ چرا زیر قیمت تمام شده میفروشه به شپلی و شمواد
-
روهان
خودرو همه از سهام خودرویی فراری شدن بی اعتمادی محض
-
Psboxland
#ثنوسا تو هفته اینده افشا الف خواهیم داشت و با یه درصد خوب سهامداران عدد بالای 1000 تومان رو خواهند دید
-
روهان
خودرو با این رفتار حقوقی در ضرر به سهامداران و دستکاری و نوسانگیری و اپشن و اختیار بازی دیگه حقیقی سهام خودرو کسی باقی نمونده خودشون با خودشون معامله و خرید فروش میکنند… بی اعتمادی محض
-
خودرو هدف نهایی پایین نگه داشتن سهام برای تصاحب سهام دولتی
-
شپنا شبندر تازه نسبت به شپنا رشد کمتری کرده و همیشه یه فاصله 50 هزارتایی رو حفظ می کرده ک الان بیشتر شده یه 10درصد بالاتر بیاد همون میشه ایشالله… ولی هردو سهم گیج هاشون شبیه همه و عالی هستن برای ورود 👍💥