در سال 1980 میلادی انس طلا در یک حرکت انفجاری به محدوده 820 دلار رسید ( هرچند بعد وارد یک اصلاح عمیق 26 ساله شد و 26 سال طول کشید تا دوباره این سقف را پس گرفت)… در طی این نزدیک به نیم قرن دلار به عنوان یک ارز جهان روا و معتبرترین پول بین المللی در رقابتی پیدا و پنهان با انس طلا بود بزرگترین اسکناس رایج دلار اسکناس 100 دلاری بود ( اسکناس های 1000 دلاری موجود محدود و لیمیتد شده و جنب کلکسیونی داشته و دارد ) که منطبق با گردش مالی بازارهای مالی جهانی از جمله انس تا محدوده 1000 دلار است… در یک دهه اخیر به خصوص پس از دوران پسا کرونا که چاپ و تزریق بی محابای پول جهت مقابله به رکود اقتضادی در دستور کار قرار گرفت شاهد پامپ و افزایش قیمت ها در تمام مارکت ها از جمله بازار سهام و انس و… هستیم بدون انکه یک به روز رسانی مناسب در ارقام دلار را شاهد باشیم… در دو و نیم سال پایانی دولت دونالد ترامپ این مهم اتفاق می افتد و متناسب با تمام تعداد و ارقام قیمت انس و رقم دلار اپ دیت خواهد شد شخصا نفت 360 دلاری اسکناس دلار 1000 دلاری با عکس ترامپ و انس 10.0000 هزار دلاری را منتظرم…
-
خاهن اصلا این یکسال تورم رو قیمت سهم لحاظ نمیکنن .رشد بازار هم بسته بوده .وقتی هم باز بشه اگه بازار منفی باز بشه که هیچی دیگه .من که هیچ امیدی به این سهم ندارم
-
معامله گر بنیادی
#غپونه_اطلاعات_بنیادی صورت های مالی سال مالی منتهی به 1404/12/29 (حسابرسی نشده) 📆سال مالی : برج 12.0 Price : 7800 EPS ttm : 737 P/E ttm : 10.58 P/E group = 7.35 🟢افزایش694.83درصدی سود خالص زمستان نسبت به زمستان گذشته 🟢افزایش1149.37درصدی سود خالص پاییز نسبت به پاییز گذشته 🟢افزایش71.23 درصدی سود خالص تابستان نسبت به تابستان گذشته 🔴کاهش20.04 درصدی سود خالص بهار نسبت به بهار گذشته 🔴کاهش10.75درصدی سود خالص زمستان نسبت به پاییز گذشته 🔴کاهش1.07درصدی سود خالص پاییز نسبت به تابستان گذشته 🟢افزایش434.11 درصدی سود خالص تابستان نسبت به بهار گذشته 🟢افزایش195.17درصدی سود خالص 12 ماهه 🟢افزایش142.37درصدی سود خالص 9 ماهه 🟢افزایش45.11درصدی سود خالص 6 ماهه 🔴کاهش20.04درصدی سود خالص 3 ماهه 05 تیر 1405 🆔moamelegar_bonyadi
-
iranvestors
#کفپارس ورود محدوده 350-370 هدف اول محدوده620 این سهم بعد از مدتها روند نزولی 5 ساله رو شکسته و رشدهای شارپی داره حجم ها تاییدی برای رشد هستند
-
معامله گر بنیادی
#ساینا_اطلاعات_بنیادی اطلاعات و صورت های مالی میاندوره ای دوره 3 ماهه منتهی به 1404/12/29 (حسابرسی نشده) 📆سال مالی : برج 9.0 Price : 6360 EPS ttm : 840 P/E ttm : 7.57 P/E group = 6.67 🟢افزایش210.18درصدی سود خالص زمستان نسبت به زمستان گذشته 🟢افزایش210.18درصدی سود خالص 3 ماهه 05 تیر 1405 🆔moamelegar_bonyadi
-
ZA⛳️H⛳️RA
#شاخص_بورس اواخر سال 403 این نمودار شاخص کل و در تایم ماهانه گذاشتم..شاخص در اون مقطع در سقف بود اما الان شاخص 3800 تا 4 میلیون کف بلند مدتی شاخصه..حتی میشه به جرات گفت کف شاخص 4500 واصلاح قیمتی زیادی برای شاخص متصور نیستم..اما اینجا ایرانه و غیر قابل منتظره..زمانی که همه انتظار دارند برق یا اب قطع بشه یهو میبینی غافلگیر میشی ویک هفته شبکه بانکی مختل میشه..تمام این اتفاقات وحتی ریسک جنگ وتحریم وتهدید در نمودار زیر که بیش از یکسال ونیم قبل تحلیل کردم دیده شده..نوسانات بالایی در تایم روزانه وهفتگی داشتیم اما الان میبینیم شاخص 5 میلیون واگه نگاهتون ماهانه وبلند مدتی باشه تازه ابتدای بازدهی 500 درصدی است که بخودم قولش وداده بودم..مشکل اکثر سهامداران دو چیزه وتا زمانی که تکلیفشون رو با این دو مهم مشخص نکنند نتیجه متفاوتی نخواهند دید..اولین مهم زمان است که اکثر سهامداران این مقوله زمان و در خریدهاشون هدف گذاری نمیکنند وفقط قیمت ومیبینند ونتیجه تمرکز روی فقط قیمت دو چیزه یا سهامدار با زیان خارج میشه ومیگه حد ضررم خورده که این حدضرر در بازار ما فقط یک تله ویک راه فرار برای تحلیل های تحلیلگران دو دل است که حتی خودشان به تحلیل هاشون شک دارند..تحلیلگر باید روند کلی وقاطعانه بگه صعود یا نزول..اما همه تحلیل های صعودیشون یک راه فرار داره که اسمش و گذاشتن حدضرر واگه طرفشون خرید ورشد نکرد میندازن گردن رعایت نکردن حدضرر..پس اولین اشتباه 99 درصد سهامداران اهمیت ندادن به مقوله زمان در خریدهاشون و دومین مساله مهم اینه که سهامدار بیش از اندازه روی یک سهم اشتباه زمان ودخیل کرده وبدون در نظر گرفتن قیمت خرید زده .این افراد گیر کار خودشون هستند اما قبول نمیکنند..دریک سهم چند ساله بخاطر خرید در قیمت اشتباه وصبر زیاد وارد زیان شدند اون سهم هرسال بالای 100 درصد رشد داشته اما اون رشد چون در محدوده زیان سهامدار اتفاق میفته سهامدار اصلا اون نوسانات مثبت وندیده وبه اشتباه سالها با ضرر در یک سهم بد سهامداری میکنه..سهم دارویی برکت.خگستر.های وب چکاپا و..خیلی ها در سقف 99 یا 402 وارد شدند وبعد قیمت سهام نصف شده..هرسال زیر قیمت سربسری این سهامدار این سهام بازدهی های 100 درصد میدن اما سهامدار هیچوقت این رشدهارو حس نکرده وکار درست وانجام نداده..وتصور میکنه با صبر جبران میشه..پس هم قیمت وهم زمان اصله
-
سشرق سلام دوستان این سهم تو این قیمت ها ارزش خرید داره یا صبر کنیم اصلاح کنه لطفاً راهنمایی کنید
-
خاهن قیمت خاهن در روز باز شدن مطمنم از قیمت 80 تومان که یکسال پیش بسته شده .یا همین قیمت 80 تومان باز میشه یا نهایت بین 80 تا 100 تومان خواهد بود .امکان نداره از این قیمت بیشتر باز بشه
-
moro
#شلرد اپدیت پیش بینی شلرد
-
asenat
فردا کبافق بخرین کف قیمت
-
moro
اپدیت پیش بینی شلرد