فردا کبافق بخرین کف قیمت
-
.Behnam Khodaverdi
کبافق مورد تایید تا 5800 مشکلی ندارد ولی اینم مثل همه شاید یه ریز اصلاح داشته باشه
-
مهدی پیروزفر
شستان بنظر میرسه خرید شستان به دیدبلندمدت مناسب باشه
-
شپنا P/E فروارد شپنا هم اکنون؛ بعد از کسر حدودا 62 همت سود مجمع اخر تیر و با فرض سودسازی 145 همتی سال 1405، به عدد 3.75 میرسه که فوق العادست برای ورودی های جدید فردا… منتظر گزارش فروش خرداد ماه و گزارش عملکرد فصل بهار 1405 هستیم… سورپرایز خواهیدشد👍
-
M star
#وبملت ایشالا تا 250 یه کله میریم
-
خساپا رودری ماشین رو خاذین تولید میکنه صندلی ماشین رو خاذین تولید میکنه تزیینات داخلی رو خاذین تولید میکنه پس خود سایپا چی رو تولید میکنه؟!
-
مهدی پیروزفر
شستا شستا جای رشدخوبی داره ،خوشبختانه درهفته گذشته باوجود دوسه روز بازارمنفی،رنج مثبت خوبی زد،نکته مهم حجم معاملات و ورود قویه پول خریدار حقیقی است،بنظر میرسه در مرحله اول صعودتا300 مقاومتی نداره
-
احمدوند
#دپارس ل ع نت کل ده عاشورا بر مسولین دپارس .اه سهام به خانواده هاتون میرسه دنیا بی حساب و کتاب نیست
-
AVA_Premium
〰️ #ثبهساز 🌟 مطابق انتظار به هدف رسید . 📈 در صورت عبور از سقف تاریخی میتوان انتظار یک پولبک به همین سطح را داشت و سپس حرکت به سمت هدف بعدی. 😄 حمایت: 139 تومان ❌مقاومت مهم : 165 تومان 🔝 هدف کوتاه مدت: 245 تومان 🗓 1405/04/05 📲 بله 📲 کانال تلگرام http://ble.ir/AVA_Premium https://t.me/AVA_PREMIUM_TEL
-
محمد دشتی
#شپلی شصفها تولید و فروش پازایلین شرکت پارسال 370 میلیارد تومن زیان ده بوده یعنی 1200 تومن به ازای هر سهم از سود شرکت کسر شده؛ پی بر ای 4 یا 5 بدید به این سود؛ میشه 6000 تومان به شرکت باید فشار بیاریم علت این موضوع رو روشن کنه؛ چرا زیر قیمت تمام شده میفروشه به شپلی و شمواد
-
روهان
خودرو همه از سهام خودرویی فراری شدن بی اعتمادی محض