دزهراوی دوستان من این سهم بررسی کرد بنظرم یکی از خوباست دوستان سهامدار نظری دارید
-
بترانس ارزش بازارش 30 همت هست؟!! مگه پالایشگاهه سریع خارج بشید از سهم که 50 درصد اصلاح داره
-
شپنا ریزش مجدد نفت
-
همیشه توکل بر خدا
غناب غناب خرید و فروش برنج می کند در بورس 24 نوشته
-
مهدی
#سبهان از شنبه حجم باید بخوره به هدف 2 و6 هزار تومن
-
خساپا ی نگاه به اوردر خرید و فروش توی پرتفوی خود بندازید همشون به 3 میلیون تغییر کرده مبارکه صف خرید
-
شپنا مثبت مکرر برای خالی کردن منفی مکرر برای بار زدن این ذات بازار
-
Alirastgar1811
#کهمدا سال مالی کهمدا تموم شد و تقریبا سود 100 تومانی در انتظار سهمه! اگه امسال به مانند سال گذشته سود را بخواد تقسیم کنه، حدودا 40 تا 50 تومان تقسیم سود داریم! قیمت سهم بعد تقسیم میشه 300 سال مالی اتی هم حدودا 150 سود بسازه، پی به ای فوروارد سهم میشه 2!!!!! حالا حجم این چند روز رو جلوتون بزارید، حمایت حقوقی و خرید سهم رو هم ببینید! متوجه میشید چرا سهم رو دارن میخرن! رو این محدودا بالای 1 میلیارد برگه سهم جا به جا شده! به نظر باید تفکرتون رو نسبت به روند سهم تغییر بدید! حالا این وسط نوسان هایی هم خواهد داد، اگه بلدید نوسان میتونید بگیرید! به شرط اینکه جا نمونید! لذت ببرید از مسیر
-
ف ف
شپنا شپنا نماد موفقیت.
-
روح اله افشار
فزر این فقط یک تحلیل شخصی در خصوص چشم انداز پیش روی سهام صنایع مواد غذایی هست 🤚 طبق امار بانک مرکزی و بودجه مصوب 1405 ، سالیانه حدود 15 میلیارد دلار باید برای واردات کالاهای اساسی صرف بشه🤚 طبق تفاهم نامه امضا شده ، قراره از محل وجوه مسدود شده ، حداقل 12 الی 24 میلیارد دلار ، کالاهای اساسی مثل ذرت ، سویا ، گندم و… مستقیما از امریکا وارد بشه🚨🤚 این یعنی درگیر کردن منافع مستقیم امریکا و در نتیجه قوام بخشی به تداوم تفاهم امضا شده ❤️🧿🚨 این یعنی کاهش شدید هزینه های جانبی واردات کالاهای اساسی و مواد غذایی ، اونهم از محل دلارهایی که دولت اصلا تو بودجه 1405 ندیده بود و اصلا روشون حسابی باز نکرده بود❤️🌹🚨🤚 درسته هزینه تمام شده تولید شرکت های غذایی کم میشه ، ولی قدرت رقابت شون با اقلام وارداتی با دلار 28500 هم تو بازار کمتر میشه 🚨🤚 پس ، من دیگه انتظار رشد انچنانی و شارپی برای سهام مواد غذایی ندارم 🤚 لطفا طبق تحلیل خودتون معامله بفرمایید 🤚🚨
-
ف ف
سصوفی شنبه مثبت 3