#شپلی یه زمین برا فروش گذاشتم دعا کنید سریع فروش بره بیام شپلی بخرم.بین 3تا 4 میلیارد
-
فوق تخصص طلا و دلار و بورس امید استیوجابز
خیلی تاثیر گذارن مثلا سه شنبه وبملت صف خرید شد ضملت ها هر کدوم 15 درصد مثبت شدن
-
سعید اب
غگل ی قبل یه نفر بود همه میگفت غگل 25000 کلا قیمت های نجومی میداد کجایی رفیق؟؟؟
-
مُعَلق | Джоха
اکام کله پاچه دوست داری ؟
-
احمد میهنی
غالبر به امید خدا هفته پیس رو .روزهای زیبایی برای همه دوستان در سهم غالبر خواهد بود.
-
ahmad
شپلی باور کنید یه دونه از خبرهای شپلی پشت هر سهمی بود راحت از همینجا تا 1000 تومان یکله میرفت این لامصب برنامهاشو نمیشه شمرد 1000 و 2000 تومان براش خاله بازیه به خدا. بادید بالای 3000 تومان به شپلی نگاه کنید امسال
-
سهامدار واقعی
#شپلی باور کنید یه دونه از خبرهای شپلی پشت هر سهمی بود راحت از همینجا تا 1000 تومان یکله میرفت این لامصب برنامهاشو نمیشه شمرد 1000 و 2000 تومان براش خاله بازیه به خدا. بادید بالای 3000 تومان به شپلی نگاه کنید امسال
-
مهدی پیروزفر
خودرو هدف بازارساز رشد متقارن وهمگون بورسه،هرگروهی یه مدتی دوره رشدشونه،بعدش پول سنگین شیفت میکنه بسمت رشدنکرده ها،تویکماهه اخیر غذایی،دارویی،سیمانی ها رشد کردن،حالا داره بتدریج میره بسمت خودردیی ها ،پترویی ها و بانکی های کمتر رشدکرده و سایرگروههای که جاموندن،توسهم های بشدت صعود کرده وارد نشید که با یه رنج منفی سریع،میره صف فروش و حتی فرصت سفارشگذاری فروش رو هم نمیده،نگاه کنید،افق،تکنو،سفارس و…
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#POL/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
علی فرج
الومینا الومینیوم جهانیش کاهشی شده
-
mina.MT72
#شپلی از فردا شپلی وارد فاز صعودی جدبد خواهد شدـ حجم مبنا کاهش یافته و36م شده. اگر120میلیون حجم صف خرید داشته باشیم. مطمین میشویم هدف هزارتومان(بدون نوسان) در کوتاه مدت دردسترس خواهدبود.