نارنج اهرم با تشکر از دوست گرامی رضا عبدی عزیز … . ضریب الفا چیست؟ ضریب الفا در واقع معیار سنجش عملکرد مازاد یک دارایی یا صندوق نسبت به شاخص معیار است. اگر الفا مثبت باشد، یعنی مدیریت صندوق توانسته بازدهی بیشتری نسبت به انتظارات بازار ارایه دهد؛ اما اگر الفا منفی باشد، یعنی عملکرد صندوق از شاخص معیار هم ضعیف تر بوده است.
-
امیرعلی محقق
#کگل شاخص شرکتهای معدنی مانند کچاد، کگل، کگهر، کمنگنز، ومعادن و اپال (تایم هفتگی) در کف است و درون مثلث اصلاحی بلند مدتی که از سال 99 شروع شده. با توجه به چارت مشاهده میشود که اواخر اصلاح است و بزودی با خروج از مثلث، این شاخص رشد خوبی خواهد داشت. روند معاملات چند هفته اخیر در این سهمها و ورود نقدینگی در انها نیز موید این مطلب است. مقایسه شاخص این شرکتها با شاخص مواد غذایی، زراعت، نفتی و برخی دیگر که طی ده ماه اخیر رشدهای بیش از 3 برابری داشته اند نشان از جاماندگی این سهمها است. 405.04.05
-
کانال حاج علی
📊 بررسی p/e گروه #بانکی ؛ #وپارس ؛ 1.29 #وگردش ؛ 1.34 #وبملت ؛ 1.73 #دی ؛ 2.46 #وشهر ؛ 3.3 #وبصادر ؛ 3.8 #وتجارت ؛ 4 🗓1405/04/05
-
چاکر
#شپدیس به نظرم هر رشدی موقتی خواهد بود.
-
m.a.t
#شاخص_بورس فعلا انس جهانی ریزشی هست . انس 5500 دلار به خاطره ها پیوست . برخی هنوز در توهم انس 5000 و 5500 دلار هستند . نرخ بهره فدرال رزرو احتمالا در ماههای اینده افزایشی بشه و فعلا ثابت هست . شاخص دلار ( DXY ) هم روند صعودی قوی داره که نشان میده که انس طلا قرار نیست رون صعودی داشته باشه . مطمینا در چند ماه اینده خبری در طلا و صندوق های طلا نیست . هر کسی وارد صندوق طلا بشه , در بهترین حالت , دچار خوب سرمایه در میان مدت خواهد شد .
-
کانال حاج علی
❗️ حجم مشکوک هفته ؛ #حگردش #دسینا #ونیرو #پخش #درهاور #بکابل #چخزر #جم 🗓1405/04/05
-
کانال تحلیلی بورس (TFT)
#خنصیر نقطه عطف سهم شکست و تثبیت بالای محدوده 525 تومان فعلا تونسته روند نزولی بشکنه دنبال میکنیم @TFTBOURSE
-
m.a.t
#عیار فعلا انس جهانی ریزشی هست . انس 5500 دلار به خاطره ها پیوست . برخی هنوز در توهم انس 5000 و 5500 دلار هستند . نرخ بهره فدرال رزرو احتمالا در ماههای اینده افزایشی بشه و فعلا ثابت هست . شاخص دلار ( DXY ) هم روند صعودی قوی داره که نشان میده که انس طلا قرار نیست رون صعودی داشته باشه . مطمینا در چند ماه اینده خبری در طلا و صندوق های طلا نیست . هر کسی وارد صندوق طلا بشه , در بهترین حالت , دچار خوب سرمایه در میان مدت خواهد شد .
-
کانال حاج علی
🔶 اپدیت اهداف گروه #پالایشی ؛ #شبندر ؛ 12,000 ( %2+ ) #شبهرن ؛ 32,000 ( %7+ ) #شتران ؛ 5,400 ( %2+ ) #شنفت ؛ 16,000 ( %8+ ) #شرانل ؛ 88,000 ( %5+ ) #شپاس ؛ 52,000 ( %8+ ) 🗓1405/04/05
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#LINK/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
چوبین⭐⭐⭐
گلدا چوبین# توریل من سالها کار میکنم .معمولا موقع رشد همین شکل هست .هر روز حجم میخوره اولش .کلی ورود پول زده . معمولا صف میده . رشد می کنه همینطور می کشه بالا . ولی در حال حاضر مشکل اصلی ریسک موجود هست که از روند بازارها هم مشخص . عرضه ها سنگین .روند سازی شارپ و پروژه ای همه نشانه هست .