جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مهدی پیروزفر | ms20176861
۱۳:۴۴:۳۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

خودرو ورود تو سهم های رشد کرده،ریسک زیادی داره،درکسری ازثانیه بارنج منفی تو صف فروش قفل شده میرن،تو هرگروه بورسی هم نمونه های دارن از افق کوروش غذایی بگیر تا تکنو مهندسی و بعضی سیمانی ها و…که مدتها قفل صف خرید بودن،باید تو نمادی وارد شد که ریسک به ریوارد کمی و نقدشوندگی بالایی دارن.خودرو این ویژگی هارو داره.بعضی بانک های دولتی که رشدکمی نسبت به خصوصی ها داشتن و بعضی پترویی ها که بامثبت بالا بازنشدن

لیست اخبار