سوال یکی از اعضای کانال وبینار که مدتی قبل پرسیده بودن و پاسخ بنده به ایشون که در کانال وبینار ارایه شد… لطفا ملاحظه بفرمایید تا پست بعدی رو ارسال کنم 👇🏻 #ماشین #اتومبیل #خودرو #تفکر_پیشاهنگی https://t.me/drkazemieco
-
Mohsenz
#وسکرمان NAV حدود 410 تومان اگر بورس همینطور مثبت بمونه رشد تا 2000 تومان تا یا سال اینده بعید نیست
-
hossein
#وامید شکست خط روند روند بلند مدتی و سقف سهم و تکمیل پولبک و با تقسیم سود نقدی بالا نشان از وضعیت مطلوب سهم میدهد
-
بالاتراز سیاهی رنگ خداست
#شپلی فعلا 500درصد داده از سال پیش بیشترین بازده ایا شپلی وسالت خواهد شد
-
آرزو
#میدکو شنبه و بعد شنبه صف خرید !!!! بخرید و نگه دارید…
-
سلمان خان
وبملت وبمــــــــــــــ💎ــــــــــــــلت فردا اول وقت اگه راه داد،، اگه راه داد که فکر نکنم راه بده اضافه کنید وگرنه رفت تا 30 درصد بالاتر
-
Sayad
وملی سلام باید دوشنبه بسته بشه و تا یک هفته بعد باز میشه
-
مختار مختاری
دزاگرس سال گذشته همین موقع یه اصلاحیه فروش و صادرات داد
-
نارنج اهرم با تشکر از دوست گرامی رضا عبدی عزیز … . ضریب الفا چیست؟ ضریب الفا در واقع معیار سنجش عملکرد مازاد یک دارایی یا صندوق نسبت به شاخص معیار است. اگر الفا مثبت باشد، یعنی مدیریت صندوق توانسته بازدهی بیشتری نسبت به انتظارات بازار ارایه دهد؛ اما اگر الفا منفی باشد، یعنی عملکرد صندوق از شاخص معیار هم ضعیف تر بوده است.
-
Saeed7k
#های_وب خواهیم دید که چه خواهد شد. صورت مالی یه نکته مهم داره ،هرکس بتونه بخونه و توضیح بده بهش جایزه میدم. قسمت پیش دریافت در صورت وضعیت مالی چیست و چقدره؟
-
ابتین جعفرپیشه
دزهراوی دوستان من این سهم بررسی کرد بنظرم یکی از خوباست دوستان سهامدار نظری دارید