جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
علی | alpham
۱۴:۱۳:۴۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

#کاما دوست عزیز اگر به روند تولید و فروش کاما اشنایی داشته باشید متوجه میشید که فروش محصولات باما به طور منظم انجام نمیشه. تولیدات ماهیانه منظمه ولی فروش محصولات به صورت یکجا انجام میشه معمولا کاما در 3 ماه اول سال فروش و صادرات انجام نمیده. این را میتونید از گزارشات سالهای قبل متوجه بشید عمده فروش محصولات باما مربوط میشه به نیمه دوم سال یعنی پاییز و زمستان منطقی هم هست البته. صادرات محصول کار ساده ای نیست که ماهیانه انجام بشه. حجم تولیدی هر ماه هم اونقدر چشمگیر نیست که بخواد هرماه صادرش کنه. پس چند ماه تولید میکنه و بعد محصولات دپو شده را یکجا صادر میکنه. حتی ممکنه کل محصولات تولیدی در یکسال را در یکماه خاص به فروش برسونه بنابراین و طبق تجربه سالهای اخیر و گزارشات کدال سهم مبنی بر عدم صادرات محصولات در 3 ماهه اول سال، حتی اگر جنگ و محاصره هم وحود نداشت شرکت فروش خاصی را در این بازه زمانی نمیزد. بنابراین جنگ و محاصره تاثیر قابل توجهی در عملکرد 3 ماهه اول امسال،نسبت به سال های قبل نمیگذاره

لیست اخبار