جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Amir000111 Amiri | amiir_bu_1300
۱۴:۱۰:۱۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

شستا یه زمانی سهام مفت بودن..خیلی وقته دیگه سهمها اونقدرها ارزون نیستن…سود صندوق ثابت 40 درصد یعنی پی بر ای زیر 3 هست..اما سهام پی بر ای بالای ده شدن!!توافقم بشه انتظار تورمی افت میکنه و قیمتها اصلاح میشن و روند دلار کند و نزولیه

لیست اخبار