بهپاک منتظر باشید که همین روزا بهپاک به بورس و تابلوی اصلی وارد بشه این پست و تاریخ و ثبت کنید که چند وقت دیگه اتفاق میفته
-
مهناز صادقی
#وپاسار تکسهم تضمیمنی گریدA شماره 02☝️ در سال گذشته در قیمت360تومان طی کمتر از یکسال بازدهی200درصدی داد همان روز موقع #ثبت_نام در #طرح اصل سرمایه و سود200درصدی همه شرکتت کنندگان در طرح را #تضمین کردم🙏👆 مهناز صادقی موسس طرح تکسهم گرید دار در بورس که در ان نه تنها اصل سرمایه بلکه سود70درصد در یکماه #تضمین می شود.. برای جمعه و تنها برای پنج کاربر ثبت نام تکسهم گریددار داریم راس ساعت 17امروز ثبت نام استارت خواهد خورد ارتباط با من؛مهناز صادقی👇 @Mahnazsadeghi1_admin
-
امید لونا
زیتون بعد از فروش صندوق زیتون که مختلط هستن: 1. بله اضافه میشه به قدرت خرید اما بعد از دو روز کاری میتونی پولت رو برداشت کنی . 2. وقتی صندوق سهامی یا مختلط میفروشی ، بعدش فقط میتونی از خانواده خودش مثل سهام و صندوق سهامی و مختلط بخری . باهاش نمیتونی صندوق طلا یا درامد ثابت بخری ، فقط میتونی مثل خودش صندوق مختلط یا سهامی بخری . یا اینکه صبر کنی دو روز کاری بگذره بعد صندوق طلا یا درامد ثابت بخری .
-
علی
#کاما دوست عزیز اگر به روند تولید و فروش کاما اشنایی داشته باشید متوجه میشید که فروش محصولات باما به طور منظم انجام نمیشه. تولیدات ماهیانه منظمه ولی فروش محصولات به صورت یکجا انجام میشه معمولا کاما در 3 ماه اول سال فروش و صادرات انجام نمیده. این را میتونید از گزارشات سالهای قبل متوجه بشید عمده فروش محصولات باما مربوط میشه به نیمه دوم سال یعنی پاییز و زمستان منطقی هم هست البته. صادرات محصول کار ساده ای نیست که ماهیانه انجام بشه. حجم تولیدی هر ماه هم اونقدر چشمگیر نیست که بخواد هرماه صادرش کنه. پس چند ماه تولید میکنه و بعد محصولات دپو شده را یکجا صادر میکنه. حتی ممکنه کل محصولات تولیدی در یکسال را در یکماه خاص به فروش برسونه بنابراین و طبق تجربه سالهای اخیر و گزارشات کدال سهم مبنی بر عدم صادرات محصولات در 3 ماهه اول سال، حتی اگر جنگ و محاصره هم وحود نداشت شرکت فروش خاصی را در این بازه زمانی نمیزد. بنابراین جنگ و محاصره تاثیر قابل توجهی در عملکرد 3 ماهه اول امسال،نسبت به سال های قبل نمیگذاره
-
Hamoo
#وبصادر اگه راه برا سرمایه خارجی باز بشه چنان ضرری میکنن حقوقی های بورس که نگو وقتی خریدار با پول قوی اومد خرید و دیگه نفروخت( تا رسیدن به ارزش ذاتی) بعد تازه متوجه میشن نباید سهام رو با یک صدم ارزش روی کانتر میزاشتن برا فروش
-
...mm ...
وملی چندم بسته میشه سهم و چند روز بعد بازگشایی میشه؟
-
کاظم جعفری
سصفها برنامه بازیگران سهم جمع کردن سهم زیر 3000 تومنه تا کاملا سهمو از فروشنده خشک کنند با کمترین هزینه سهم پرواز خواهد کرد
-
فرصتها و چالشهای اقتصادی
سوال یکی از اعضای کانال وبینار که مدتی قبل پرسیده بودن و پاسخ بنده به ایشون که در کانال وبینار ارایه شد… لطفا ملاحظه بفرمایید تا پست بعدی رو ارسال کنم 👇🏻 #ماشین #اتومبیل #خودرو #تفکر_پیشاهنگی https://t.me/drkazemieco
-
تهران بورس
✅ #میدکو در سال 1405 به نقطه #بلوغ می رسد. مدیرعامل میدکو در گفتگو با بورس 24: در خصوص رویکرد در سیاست تقسیم سود ، از سال جاری شرکت های #زیرمجموعه بخش قابل توجهی از سود خود را تقسیم خواهند کرد تا سود شرکت مادر افزایش یابد و #سهامداران نیز از این رشد #منتفع شوند.
-
Amir000111 Amiri
شستا یه زمانی سهام مفت بودن..خیلی وقته دیگه سهمها اونقدرها ارزون نیستن…سود صندوق ثابت 40 درصد یعنی پی بر ای زیر 3 هست..اما سهام پی بر ای بالای ده شدن!!توافقم بشه انتظار تورمی افت میکنه و قیمتها اصلاح میشن و روند دلار کند و نزولیه
-
بحث آزاد
رعد وبرق های عجیب @freeprogram