جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| bmansoor
۱۲:۴۱:۲۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

بورس بعد دو سال میتونید بازم سهام خوب پیدا کنید که رشدی نکردن. بعضی سهما سال 1400 حرکت کردن و دیگه به درد خرید نمیخورن و بعضی الان قراره حرکت کنن. سهامی مثل ثفارس و غالبر هم ممکنه سال اینده حرکت رو شروع کنن. کسی که تحلیل بلد باشه می تونه هر بار شیفت کنه روی سهم یا بازاری که رشدش تازه شروع شده و بلندمدت روی اون بازار باشه. بازاری که سود کرده رو پله پله بفروشه و پله پله بازاری که تو کف قیمته بخره

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار