براساس تحلیل هفتگی بورس کالا؛ 🔻عدم پاسخگویی به تقاضا در بازار میلگرد 🔹به گزارش خبرنگار فولادبان، بازار میلگرد در هفته گذشته با ناترازی کم سابقه ای میان عرضه و تقاضا مواجه شد؛ ناترازی ای که نه تنها بر روند معاملات اثر گذاشت، بلکه مسیر قیمت ها را نیز تحت تاثیر قرار داد و بار دیگر نقش تعیین کننده کمبود عرضه در شکل گیری انتظارات بازار را اشکار کرد. 🔹برایند معاملات هفته گذشته نشان می دهد بازار میلگرد بیش از هر عامل دیگری تحت تاثیر محدودیت عرضه قرار دارد. زمانی که تقاضا با چنین فاصله ای از عرضه پیشی می گیرد، فروشندگان عملاً در موقعیت تعیین کننده قرار می گیرند و نیازی به رقابت قیمتی احساس نمی کنند. در چنین شرایطی، امکان حفظ قیمت ها در سطوح بالا فراهم می شود و خریداران ناچار می شوند برای تامین نیاز خود با شرایط عرضه کنندگان همراه شوند. 🔹برای اطلاع از جزییات این مطلب به لینک ذیل مراجعه کنید: لینک کوتاه: https://fouladban.com/?p=153620 #بورس_کالا #میلگرد گروه تلگرام. کانال تلگرام. بله. واتس اپ. اینستاگرام🔴 https://t.me/didebanfoulad https://t.me/fouladban http://ble.ir/fouladban https://chat.whatsapp.com/LduFwvCXFrhAIoZpjfjXZ4 https://www.instagram.com/foouladban?igsh=dTR5ZTlld3c5Mzd3
-
س - ص
#شپلی و#شمواد سلام ودرود برهمه، این دو سهم مثل دوبال یک پرنده هستند، بایدحال هردوشون خوب باشه ، تا اوج بگیرند. ممنون ازهمراهیتون وافتخاربنده است که سهامدارهردو هستم.
-
فزر سلام اگه شنبه مثبت شد یکشنبه بخرم؟
-
اخبار بورس | Tse Press
⭕️ رکود سنگین در بازار خودرو! با وجود کاهش قیمت ها، خبری از خریدار نیست. بازار خودرو با اجرا شدن توافق، به دنبال تغییر فاز است… @TsePress
-
صرفا جهت اطلاع
🧩 مهم ترین تغییرات لات معاملاتی که از شنبه 6 تیرماه اعمال میشود: 🧩 سهام زیر 100 تومان نمادهایی مانند خودرو، خساپا، وتجارت و وبصادر بیشترین افزایش را تجربه می کنند. حجم هر لات از 400 هزار سهم به 3 میلیون سهم می رسد؛ یعنی حدود 7.5 برابر گذشته. 🧩 سهام 100 تا 300 تومانی نمادهایی مانند شستا، وبملت، غشهداب و درازک از این پس با لات یک میلیون سهمی معامله خواهند شد؛ در حالی که پیش از این لات معاملاتی ان ها 400 هزار سهم بود. 🧩 سهام 300 تا 500 تومانی در این محدوده، لات معاملاتی کاهش یافته و از 400 هزار سهم به 300 هزار سهم می رسد. خگستر از جمله نمادهای این گروه است. 🧩 سهام 500 تا 1000 تومانی برای این دسته، لات معاملاتی از 200 هزار سهم به 300 هزار سهم افزایش پیدا می کند. حکشتی نمونه ای از این گروه است. 🧩 سهام از 1000 تا 3000 تومان لات معاملاتی بدون تغییر می باشد. مثل رمپنا، تاپیکو 🧩 سهام از 3000 تا 10000 تومان لات معاملاتی به 30 هزار سهم کاهش می یابد. مثل سمازن 🧩 سهام بالای 10 هزار تومانی لات معاملاتی به 10 هزار سهم کاهش پیدا می کند مثل ساروم
-
Satrap537
های وب خواهشاً نفروشید پشیمان می شوید . من نصف فروختم وتجارت خریدم . ولی بنظرم های وب الان دیگه فروش نداره . می تونه چند برابر بشه واقعا. من شش صد خرید و سی صد سی خرید داشتم . 35 چیزی نیست . جان خودم ده برابر میشه . نصف سهامم را حفظ کردم
-
فملی سلام دوستان مجمع فملی چه روزی هست؟
-
نوسان آپشن | ETF | سهام
صندوق نارنج اهرم از 2100 تومن 30 اردیبهشت امروز قیمت 4840 ✅ 130 درصد رشد قیمتی در یک ماه 😘 حتما مدیریت سرمایه و ریسک رو لحاظ کنید.
-
بورس بعد دو سال میتونید بازم سهام خوب پیدا کنید که رشدی نکردن. بعضی سهما سال 1400 حرکت کردن و دیگه به درد خرید نمیخورن و بعضی الان قراره حرکت کنن. سهامی مثل ثفارس و غالبر هم ممکنه سال اینده حرکت رو شروع کنن. کسی که تحلیل بلد باشه می تونه هر بار شیفت کنه روی سهم یا بازاری که رشدش تازه شروع شده و بلندمدت روی اون بازار باشه. بازاری که سود کرده رو پله پله بفروشه و پله پله بازاری که تو کف قیمته بخره
-
اریا
#تکشا از شنبه پله ای خرید مجدد کف 1200 ، موثق گروه بازیگر سهم و حقوقی ، مجدد صعود 50 درصدی
-
☕️کافه بورس📊
*کدام صندوق درامد ثابت بیشترین بازدهی در یک سال گذشته داشته است؟* در بررسی جامع و مقایسه ای صندوق های درامد ثابت، نتایج نشان می دهد که صندوق «ارکیده» با اختلاف، بالاترین بازدهی را به خود اختصاص داده است. نکته حایز اهمیت در این تحلیل، تنها مقدار بازدهی نیست، بلکه ثبات ان است؛ صندوق ارکیده بیش از ده ماه است که جایگاه خود را در صدر جدول بازدهی حفظ کرده است. 🆔:@cafee_bours