جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Satrap537 | satrap537
۱۲:۴۲:۴۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

های وب خواهشاً نفروشید پشیمان می شوید . من نصف فروختم وتجارت خریدم . ولی بنظرم های وب الان دیگه فروش نداره . می تونه چند برابر بشه واقعا. من شش صد خرید و سی صد سی خرید داشتم . 35 چیزی نیست . جان خودم ده برابر میشه . نصف سهامم را حفظ کردم

لیست اخبار