#شپلی و#شمواد سلام ودرود برهمه، این دو سهم مثل دوبال یک پرنده هستند، بایدحال هردوشون خوب باشه ، تا اوج بگیرند. ممنون ازهمراهیتون وافتخاربنده است که سهامدارهردو هستم.
-
بهروز
سبجنو منتظر رفع اختلال بانکها ی ملی تجارت صادرات نمونید مال منم ملی بود تغییر دادم 2تیر واریز کردند
-
علی علی
#کفراور زمین کلات در سال 98کارشناسی شده و با کلی ساختمان و تاسیسات… توجه بفرمایید، امروز نظر دوستان چیست؟
-
مهدی عباس زاده میلانی
غالبر بنظر من این سهم از فردا رشدش شروع میشه ویکی دو روز بعد هم یه افشا میزنه ومیره بالا
-
خودرو منم اگه مطمین باشم شپنا که تا الان 100 درصد سود داده بازم سود میده میرم اونو میخرم ولی ریسک به ریوارد بیشتره واسه همین ترجیح میدم سهمی که جامونده یا رشد شارپ نکرده انتخاب کنم
-
فزر فزر و فملی حد سود و ضرر ندارن
-
بورس | سهام | آكادمى كارو
#ارسالی ✍️ همیشه از منتقدان برخی رفتارها در #بورس بوده ام؛ اما اگر معیار فقط بازدهی سرمایه باشد، مقایسه ها حرف های زیادی برای گفتن دارند. در یک دوره تقریباً 6 ماهه که بیت کوین و اتریوم حدود 60% از ارزش خود را از دست دادند، دو سهم بنیرو و دهاوی که قبلاً معرفی کرده بودین، حدود 50% بازدهی مثبت داشت. 📊 یعنی اگر سرمایه گذاری: 🔻 یک میلیارد تومان را وارد کریپتو کرده بود، سرمایه اش به حدود 400 میلیون تومان می رسید. 🟢 اما همان یک میلیارد تومان، در این دو سهم به حدود 1.5 میلیارد تومان تبدیل می شد. 📌 هدف این مقایسه، برتر دانستن یک بازار نسبت به بازار دیگر نیست؛ بلکه یاداوری این نکته است که زمان ورود، انتخاب دارایی و مدیریت سرمایه، گاهی بسیار مهم تر از خودِ بازار هستند.
-
🔱💢navasangiran💢🔱
رفقا بنابه درخواست های زیادتون مجدد بعد از یکسال کانال خصوصی راه اندازی کردیم ولی با شرایط متفاوت👇👇 قرار نیست مثل بقیه تو ماه 10 تا سهم بگم و اشتراک ماهانه نجومی بگیریم قیمت هر سهم معرفی شده 289،000 تومان هست که همه بتونن ازش استفاده کنن..هر سهم معرفی شده حداقل بین 6 تا 10 درصد سود رو میده..اگر سود نداد یا کمتر ازین سود داد سهم بعدی رایگان میشه برای تمام اعضا تصور میشه هر سهم تو بازه 3 تا 14 روز سودش رو بده..احتمالا عضویت بعدی بره تا ماه بعد و قطعا با هزینه ی بالاتر این قیمت صرفا جهت اینه که همه دوستان بتونن یکبار روند هصوصی مارو ببینن هست هیچ تضمینی برای سود دهی نیست نه سهم رانتیه نه هیچی..دور هم داریم جم میشیم بخشی از ضرر بازار رو تشکیل بدیم😂🤦♂ دور از شوخی ظرفیتش فقط 50 نفره قطعا بااین قیمت پر میشه پس اولویت بندی داریم برای کسایی که زودتر اقدام میکنن تنها دو سبد بالای 1 میلیارد هم میگیریم..جهت هماهنگی پرداخت به ایدی زیر پیام بدید @Myamei13_70
-
م ا
اروند هر کار نکردید با سهامدار بکنید .خدا یک روزی بین ما وشما حکم میکند.وانروز دیر نیست.
-
بورس۲۴ | Bourse24
🟡 طلای زرشوران؛ در مسیر عرضه اولیه فرابورس بررسی اخرین اسناد نشان می دهد نام شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران در مسیر ورود به بازار سرمایه قرار گرفته است. 📌 در فهرست شرکت های مشمول واگذاری سازمان خصوصی سازی به تاریخ 18 خرداد 1405، نام زرشوران در بین شرکت های قابل واگذاری درج شده است. این هم زمانی دو مسیر مهم یعنی: ✅ اماده سازی برای واگذاری ✅ پذیرش در بازار سرمایه می تواند #طلا #زرشوران را به سمت یکی از شفاف ترین مسیرهای عرضه اولیه هدایت کند. عرضه زرشوران از مسیر فرابورس می تواند بهترین بستر برای: 🔹 کشف قیمت شفاف بر پایه عرضه و تقاضا 🔹 گزارش دهی مالی و عملیاتی منظم 🔹 افزایش ارزش گذاری رسمی یک دارایی معدنی استراتژیک 🔹 مشارکت گسترده سرمایه گذاران بازار سرمایه باشد. #طلا #زرشوران به عنوان یکی از مهم ترین مجموعه های طلای کشور، در صورت تکمیل فرایند پذیرش و عرضه، می تواند یکی از عرضه های مورد توجه بازار سرمایه باشد. بدین ترتیب انتظار می رود در سال جاری عرضه اولیه شود. سال گذشته #الومینا پس از بیش از یکدهه عرضه اولیه شد و ازطریق مکانیزم شفاف بورس به بخش خصوصی واکذار گردید. ✅ اماده سازی برای واگذاری ✅ پذیرش در بازار سرمایه می تواند طلای #زرشوران را به سمت یکی از شفاف ترین مسیرهای عرضه اولیه و خصوصی سازی هدایت کند. عرضه زرشوران از مسیر فرابورس می تواند بهترین بستر برای: 🔹 کشف قیمت شفاف بر پایه عرضه و تقاضا 🔹 گزارش دهی مالی و عملیاتی منظم 🔹 افزایش ارزش گذاری رسمی یک دارایی معدنی استراتژیک 🔹 مشارکت گسترده سرمایه گذاران بازار سرمایه باشد. طلای #زرشوران به عنوان یکی از مهم ترین مجموعه های طلای کشور، با عرضه اولیه، می تواند یکی از عرضه های مورد توجه بازار سرمایه باشد. bourse24.ir/news/358601
-
کاظم جعفری
سصفها خود شرکت در اخرین شفافسازی گفته افزایش سرمایه به قوت خوش باقی هست و داره کارهاش انجام میشه