جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
س - ص | ssedghi2006
۱۲:۴۵:۴۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

#شپلی و#شمواد سلام ودرود برهمه، این دو سهم مثل دوبال یک پرنده هستند، بایدحال هردوشون خوب باشه ، تا اوج بگیرند. ممنون ازهمراهیتون وافتخاربنده است که سهامدارهردو هستم.

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار