شپلی تجربه ی ده ساله ی بنده در بورس نشان داده. نمادهایی که اینگونه شروع به رشد میکنند. حداقل رشد هزاردرصد و حداکثر دوهزاردرصد رشد میکنند. حالا حساب کنید کجای کارهستیم. قطعا تا رسیدن به ارزش واقعی نوساناتی خواهیم داشت. مثل صدوپنجاه تومان. دویست تومان. دویست و شصت تومان که خیلی ها پیاده شدند ولی سهم راه خودش را رفت
-
Golden Goal🎖
سود 87 ریالی #خاور ایران خودرو دیزل با نماد #خاور، 87 ریال سود برای سال مالی 1404 ساخت، 40 درصد بیشتر از سال مالی قبل بود. #خاور برای سال 1405 یک پیش بینی متهورانه داده است. فروشی معادل 3 برابر 1404 و سودی دو برابر قیمت پیش بینی کرده است.
-
دکتر ادیب خسروشاهی
شستا درود به دوستان عزیزم، شستا کماکان در مدار صعود خواهد بود و احتمال افشا الف برای ستاره خلیج فارس هم در هفته های اتی زیاده، با شستا خواهیم ماند
-
حمید خ
#کاما همگی امیدوار به تولید و میزان فروش خرداد ماه اگه گزارش فروش خرداد ماه خوب باشه و بتونه تولید دو ماهه اول هم به فروش صادراتی برسونه میتونه توی گزارش سه ماهه بازم eps رو تغییر بده بهار 1404 حدود 2 تومن تونسته بود سود بسازه
-
دکتر ادیب خسروشاهی
اهرم سلام به همه عزیزان، امیدوارم اخر هفته خوبی رو سپری کرده باشید، ممنون از الطاف عزیزان، به استقبال اول هفته میریم با خبرهای جذاب و کشف سودهای عالی از سهام، با لیدری، بانک، خودرو، اهرم و پالایشی ها…
-
گروه بورسی ایرانیان در بله
#تپکو تا کی قرار هست این سهم رو سرکوب کنند؟ براحتی ملی مس یا گل گهر حاضره بخره سهمو…تامین اجتماعی حاضره خودش ضرر کنه سهامدار ضرر کنه همه ضرر کنند ولی نفروشه سهمو. خوب براتون سواله چرا اینکارو میکنه؟ با کدهای حقیقیشون نوسان میگیرند و مال بازنشسته هاست و شرکت خصوصی نیست که پاسخگوی عملکردش باشه
-
ابتکار #ابتکار بیشترین خرید این صندوق در خردادماه شستا، سغدیر، سامان و سفارش شبندر بوده که قریب به 50% پرتفوی این صندوق رو تشکیل می دهد.
-
[email protected]
#مفاخر فردا بازیگرش حمایت و قفل خواهد کرد وشا ر پی تا 9400 میره بماند به یادگار
-
دپارتمان بورس
#ونوین ؛ هشتمین صف خرید پیاپی هدف کوتاه مدتی ؛ 4.000 & 5.000 خرید اینجا در محدوده منفی🔰 https://t.me/departeman_ir/38601
-
کاظم جعفری
دانیک دانیک یه گروه سفته باز بنام الماسی قصد پایین اوردن سهمو دارند فعلا نخرید
-
جواد کاظمی
سصوفی ایا فردا سود واریز میکنن؟؟