سفارس سلام چرا اینجا خلوته
-
NoavaranAmin
کشت و صنعت جوین (#جوین) گزارش #فعالیت_ماهانه (#خرداد_1405) دوره 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 سال مالی منتهی به: 1405/04/31 @NoavaranAmin ✅افزایش 101.11 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با ماه گذشته ✅رشد 62.56 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با خرداد 1404 ✅رشد 51.07 درصدی فروش 11 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تحلیل بیشتر در: @NoavaranCodal
-
وبملت قیمت نفت نشون دهنده صلحه. خبرهای خوب به ترتیب داره میاد و تحریم ها یکی یکی رفع میشه. واضحه که شنبه بازار مثبت قوی هست و کسانیکه جاموندن دارن اینجا دم از اصلاح میزنن. سعی کن سهام سبدت را در بازار گاوی حفظ کنی تا اینطوری استرس نگیری
-
س - ص
#شپلی و#شمواد سلام ودرود برهمه، این دو سهم مثل دوبال یک پرنده هستند، بایدحال هردوشون خوب باشه ، تا اوج بگیرند. ممنون ازهمراهیتون وافتخاربنده است که سهامدارهردو هستم.
-
فزر سلام اگه شنبه مثبت شد یکشنبه بخرم؟
-
اخبار بورس | Tse Press
⭕️ رکود سنگین در بازار خودرو! با وجود کاهش قیمت ها، خبری از خریدار نیست. بازار خودرو با اجرا شدن توافق، به دنبال تغییر فاز است… @TsePress
-
صرفا جهت اطلاع
🧩 مهم ترین تغییرات لات معاملاتی که از شنبه 6 تیرماه اعمال میشود: 🧩 سهام زیر 100 تومان نمادهایی مانند خودرو، خساپا، وتجارت و وبصادر بیشترین افزایش را تجربه می کنند. حجم هر لات از 400 هزار سهم به 3 میلیون سهم می رسد؛ یعنی حدود 7.5 برابر گذشته. 🧩 سهام 100 تا 300 تومانی نمادهایی مانند شستا، وبملت، غشهداب و درازک از این پس با لات یک میلیون سهمی معامله خواهند شد؛ در حالی که پیش از این لات معاملاتی ان ها 400 هزار سهم بود. 🧩 سهام 300 تا 500 تومانی در این محدوده، لات معاملاتی کاهش یافته و از 400 هزار سهم به 300 هزار سهم می رسد. خگستر از جمله نمادهای این گروه است. 🧩 سهام 500 تا 1000 تومانی برای این دسته، لات معاملاتی از 200 هزار سهم به 300 هزار سهم افزایش پیدا می کند. حکشتی نمونه ای از این گروه است. 🧩 سهام از 1000 تا 3000 تومان لات معاملاتی بدون تغییر می باشد. مثل رمپنا، تاپیکو 🧩 سهام از 3000 تا 10000 تومان لات معاملاتی به 30 هزار سهم کاهش می یابد. مثل سمازن 🧩 سهام بالای 10 هزار تومانی لات معاملاتی به 10 هزار سهم کاهش پیدا می کند مثل ساروم
-
Satrap537
های وب خواهشاً نفروشید پشیمان می شوید . من نصف فروختم وتجارت خریدم . ولی بنظرم های وب الان دیگه فروش نداره . می تونه چند برابر بشه واقعا. من شش صد خرید و سی صد سی خرید داشتم . 35 چیزی نیست . جان خودم ده برابر میشه . نصف سهامم را حفظ کردم
-
فملی سلام دوستان مجمع فملی چه روزی هست؟
-
نوسان آپشن | ETF | سهام
صندوق نارنج اهرم از 2100 تومن 30 اردیبهشت امروز قیمت 4840 ✅ 130 درصد رشد قیمتی در یک ماه 😘 حتما مدیریت سرمایه و ریسک رو لحاظ کنید.
-
بورس بعد دو سال میتونید بازم سهام خوب پیدا کنید که رشدی نکردن. بعضی سهما سال 1400 حرکت کردن و دیگه به درد خرید نمیخورن و بعضی الان قراره حرکت کنن. سهامی مثل ثفارس و غالبر هم ممکنه سال اینده حرکت رو شروع کنن. کسی که تحلیل بلد باشه می تونه هر بار شیفت کنه روی سهم یا بازاری که رشدش تازه شروع شده و بلندمدت روی اون بازار باشه. بازاری که سود کرده رو پله پله بفروشه و پله پله بازاری که تو کف قیمته بخره