جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
جف خان | jkhs
۱۱:۵۰:۰۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

شپنا دوستان در مورد تارگت های شپنا پرسیده بودن. در 9 ماه گذشته و از قیمت 300 تومانی شپنا که تارگت 4 رقمی شپنا رو دادم حتما همه دوستان دیده اند که حتی حرفه ای ترین اساتید تکنیکالیستی نقطه زن هم در هر قیمتی که در مقاومت ها اقدام به فروش کرده اند دیگر از رشد سلطان جا مانده اند. گرچه من خودم معتقدم شپنا سهام نیست و برای افراد صبور یک کسب و کار پر سود برای بی نیازی مالی است که شبانه روزی به صورت سه شیفت کارگران زحمتکش برای ثروتمند کردن شما تلاش می کنند( تلاش برد برد برای هر دو ) سلطان شپنا در هیچ قیمتی فروشی نیست و در دو سه سال اینده با تکمیل پروژه RFCC و حذف محصولات با حاشیه سود کم و حتی زیان ده مثل نفت کوره از سبد محصولات و افزایش چشمگیر ظرفیت تولید گازوییل و بنزین با استانداردهای اروپایی و ورود به زنجیره محصولات پایین دستی پتروشیمی و افزایش ضریب پیچیدگی پالایشگاه و تبدیل به یک پالایشگاه با استانداردهای جهانی هر کسی به سهامدار شپنا بودن افتخار خواهد کرد. در مورد تارگت های شپنا هم فعلا با شرایط فعلی و دلار فعلی منتظر سه تارگت برای شپنا هستیم. ( با افزایش دلار و ارایه گزارشات ماهانه و گزارشات فصلی و افزایش ای پی اس و کاهش پی به ای تارگت ها اپدیت میشه. ) تارگت اول کوتاه مدت و در همین چند روز باقیمانده تا مجمع عدد 1200 تومان هست. ( چون نوش جان کردن سود 90 تومانی مجمع و کسر از قیمت سهام همزمان با گزارشات فصل بهار و افزایش ای پی اس و کاهش پی به ای خواهد بود، انرژی رشد بعدی فراهم خواهد شد و همچنین دید سهامداران نسبت به سود 1405 قابل پیش بینی تر خواهد شد. ) تارگت دوم عدد 2500 تومان می باشد که امسال قابل دستیابی است. تارگت سوم هم لذت بردن از شپنای 5000 تومانی در سال 1406 می باشد. شپنا این سه عدد را حتما خواهد دید ولی هیچ وقت به فکر فروش سلطان شپنا نباشید تا در دنیا و اخرت رستگار شوید.

تعامل (Eng) 7.0
لیست اخبار