شپنا دوستان در مورد تارگت های شپنا پرسیده بودن. در 9 ماه گذشته و از قیمت 300 تومانی شپنا که تارگت 4 رقمی شپنا رو دادم حتما همه دوستان دیده اند که حتی حرفه ای ترین اساتید تکنیکالیستی نقطه زن هم در هر قیمتی که در مقاومت ها اقدام به فروش کرده اند دیگر از رشد سلطان جا مانده اند. گرچه من خودم معتقدم شپنا سهام نیست و برای افراد صبور یک کسب و کار پر سود برای بی نیازی مالی است که شبانه روزی به صورت سه شیفت کارگران زحمتکش برای ثروتمند کردن شما تلاش می کنند( تلاش برد برد برای هر دو ) سلطان شپنا در هیچ قیمتی فروشی نیست و در دو سه سال اینده با تکمیل پروژه RFCC و حذف محصولات با حاشیه سود کم و حتی زیان ده مثل نفت کوره از سبد محصولات و افزایش چشمگیر ظرفیت تولید گازوییل و بنزین با استانداردهای اروپایی و ورود به زنجیره محصولات پایین دستی پتروشیمی و افزایش ضریب پیچیدگی پالایشگاه و تبدیل به یک پالایشگاه با استانداردهای جهانی هر کسی به سهامدار شپنا بودن افتخار خواهد کرد. در مورد تارگت های شپنا هم فعلا با شرایط فعلی و دلار فعلی منتظر سه تارگت برای شپنا هستیم. ( با افزایش دلار و ارایه گزارشات ماهانه و گزارشات فصلی و افزایش ای پی اس و کاهش پی به ای تارگت ها اپدیت میشه. ) تارگت اول کوتاه مدت و در همین چند روز باقیمانده تا مجمع عدد 1200 تومان هست. ( چون نوش جان کردن سود 90 تومانی مجمع و کسر از قیمت سهام همزمان با گزارشات فصل بهار و افزایش ای پی اس و کاهش پی به ای خواهد بود، انرژی رشد بعدی فراهم خواهد شد و همچنین دید سهامداران نسبت به سود 1405 قابل پیش بینی تر خواهد شد. ) تارگت دوم عدد 2500 تومان می باشد که امسال قابل دستیابی است. تارگت سوم هم لذت بردن از شپنای 5000 تومانی در سال 1406 می باشد. شپنا این سه عدد را حتما خواهد دید ولی هیچ وقت به فکر فروش سلطان شپنا نباشید تا در دنیا و اخرت رستگار شوید.
-
شپلی تجربه ی ده ساله ی بنده در بورس نشان داده. نمادهایی که اینگونه شروع به رشد میکنند. حداقل رشد هزاردرصد و حداکثر دوهزاردرصد رشد میکنند. حالا حساب کنید کجای کارهستیم. قطعا تا رسیدن به ارزش واقعی نوساناتی خواهیم داشت. مثل صدوپنجاه تومان. دویست تومان. دویست و شصت تومان که خیلی ها پیاده شدند ولی سهم راه خودش را رفت
-
عدنان جعاوله
فزر دوست عزیز فزر 11360 تومان را از دست بدهد به این راحتی بازگشت ندارد هر چند معتقدم شنبه یا یک شنبه فزر صف فروش را جمع کرده و به سمت 14000 تومن حرکت میکند باید دید این خبر افزایش سرمایه کجا علنی میشود ایت افزایش سرمایه از دید بنده تله ای برای سهامدار بیش نیست
-
محسن حسنلو
✅ اپدیت تحلیل #وبملت | تایم فریم روزانه 🔹 محدوده نوسان: کانال صعودی 5 ساله 📊 وبملت همچنان داخل کانال صعودی بلندمدت خود در حال نوسان است. تا زمانی که این ساختار حفظ شود، سناریوی خرید در کف کانال و شناسایی سود در سقف کانال معتبر خواهد بود. ⚠️ در صورت شکست معتبر کانال، می توان انتظار حرکتی به اندازه عرض کانال در جهت شکست را داشت. ---------------- 📥 @MohsenHasanlu 📅 1405/04/05
-
الان وبوعلی وبملت شبندر شپنا همه وهمه افزایش حجم اردر گرفتمد♻️🍀♻️🍀🌹
-
سهام شارپی
💫جدیدترین افزایش سرمایه ها تا 5 تیر سرچشمه 40% سودانباشته وکبهمن 50% سودانباشته ولملت 300% اورده و سودانباشته شهر 60%سودانباشته ولتجار18%سودانباشته ثتوسا160% اورده نقدی دسینا233% سودانباشته خودکفا390% سودانباشته، تجدیدارزیابی ومهان200%اورده نقدی مارون 335% سودانباشته لیست کامل در لینک زیر👇👇👇 https://t.me/sahamsharpipublic/5099 #افزایش_سرمایه تاریخ درج پست: 1405/04/05
-
بورس با شاکر
#نارنج_اهرم به موقعیت RSI توجه کنید سیو سود مدیریت شده منطقی است @shakerbourse
-
ثبهساز اثر رای قطعی دادگاه در مورد برگشت ملک ونک برای ثبهساز به نظر مورد غفلت بازار است. 18000 متر مربع بر میدان ونک که سال 1401 متری 100 میلیون فروخته بود، به علت عدم توانایی خریدار در پرداخت اقساط فسخ شد و به شرکت بازگشت. اگر امروز زمینی با موقعیت خاص بر میدان ونک را متری 500 میلیون ارزشگذازی کنیم، با فروش دوباره ان حداقل 8000 میلیارد تومان سود شناسایی میشود که تقریبا 1.5 برابر ارزش کل ثبهساز است.
-
حمید۱۹
#شپدیس از شنبه بدون شک صف خرید میلیاردی
-
شپلی هنوز فروش خرداد ماه کدال نشده فقط باید بشه تا بعد حرف بزنیم از اینده
-
💯 SIGNAL 💯
نکته اینه که سهم افزایش سرمایه 287% از اورده و انباشته داشته و به حق تقدم ها سود تعلق نمی گیره. لذا با فرض تقسیم سود 75% از سود 361 تومانی، به ازای هر سهم 270 تومان سود تقسیم میشه که معادل بازده نقدی خاص 45% مجمع میشه. 🔹 #بپویا گزارش سالانه خوبی داد و فصول اخیر به ترتیب 28 و 25 و 32 و 17 تومان ساخته، جمعا 112 تومان، 55% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 665 تومان، PE~6.5 🔹 #کگاز گزارش سالانه خوبی داد و فصول اخیر به ترتیب 180 و 121 و 156 و 106 تومان ساخته، جمعا 563 تومان، 45% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 3991 تومان، PE~7.1 و تقسیم سود احتمالا 70% 🔹 #ومپنا گزارش سالانه داد و اصلی و تلفیقی به ترتیب 388 و 548 تومان ساخت، 88% و 85% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 2675 تومان، P/E~6.9 و تقسیم سود احتمالا 30% 🔹 #سرچشمه گزارش سالانه داد و اصلی و تلفیقی به ترتیب 118 و 217 تومان ساخت، 36% و 63% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 544 تومان، P/E~4.6 و تقسیم سود احتمالا 40% 🔹 #وتوشه گزارش سالانه داد و اصلی و تلفیقی به ترتیب 208 و 363 تومان ساخت، 60% و 31% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 680 تومان، P/E~3.3 و تقسیم سود احتمالا 20% ▫️ تقسیم سود پایین، سرمایه گذاری منابع تو بانک ها و سودی که عقب تر از تورمه. این کارنامه رو دست راست نمیدن ❗️ #وملل بالاخره کمی زیان رو کاهش داد و سالانه منتهی به اسفند 14.3 همت زیان ساخت، 53% کمتر از سال گذشته ▫️مارکت 4.5 همت، سرمایه 2 همت و زیان انباشته به 64 همت رسید. ‼️ #درازی تو مزایده 0.64% از نفت ستاره خلیج فارس شرکت کرد و با مبلغ 5000 میلیارد تومان برنده شد! واقعا باورم نمیشه. درازی با اختلاف بدترین شرکت پخش دارویی سال های اخیر بوده، سال گذشته کلا 192 میلیارد تومان سود ساخته و مارکت 1330 میلیارد تومانی داره. بعد رفته تو مزایده ستاره خلیج فارس! شرکت کرده و برنده شده، اونم به ارزش حدودا 4 برابر مارکت شرکت!! چرا واقعا؟ پخش دارویی چه ربطی به پالایشگاه داره خب؟! 🔷 ثبت افزایش سرمایه ▫️سیسکو 47% از اورده ▫️قچار 35% از انباشته «کانال تحلیلی سیگنال » 🍃🌸 https://ble.ir/siignal •🍃🌸 @Signal999 🌸🍃• ─┅─═ঊঈ💓ঊঈ═─┅─