الان وبوعلی وبملت شبندر شپنا همه وهمه افزایش حجم اردر گرفتمد♻️🍀♻️🍀🌹
-
گروه راهبری سود نیوز | EPSNews
زکوثر به سقف کانال برخورد کرده است. اگر از سقف کانال عبور کند دو مقاومت 6200 تومان و 7800 تومان در پیش دارد. اگر نتواند از سقف کانال عبور کند می تواند تا 4800 تومان اصلاح کند.
-
مریم حسینی
شستا سلام. اقای دکتر ادیب لطفا راهنمایی کنید برای فردا کدوم ضستا و ضملت برای خرید مناسب هستند.ممنون
-
بهروز
سبجنو منتظر رفع اختلال بانکها ی ملی تجارت صادرات نمونید مال منم ملی بود تغییر دادم 2تیر واریز کردند
-
علی علی
#کفراور زمین کلات در سال 98کارشناسی شده و با کلی ساختمان و تاسیسات… توجه بفرمایید، امروز نظر دوستان چیست؟
-
مهدی عباس زاده میلانی
غالبر بنظر من این سهم از فردا رشدش شروع میشه ویکی دو روز بعد هم یه افشا میزنه ومیره بالا
-
خودرو منم اگه مطمین باشم شپنا که تا الان 100 درصد سود داده بازم سود میده میرم اونو میخرم ولی ریسک به ریوارد بیشتره واسه همین ترجیح میدم سهمی که جامونده یا رشد شارپ نکرده انتخاب کنم
-
فزر فزر و فملی حد سود و ضرر ندارن
-
بورس | سهام | آكادمى كارو
#ارسالی ✍️ همیشه از منتقدان برخی رفتارها در #بورس بوده ام؛ اما اگر معیار فقط بازدهی سرمایه باشد، مقایسه ها حرف های زیادی برای گفتن دارند. در یک دوره تقریباً 6 ماهه که بیت کوین و اتریوم حدود 60% از ارزش خود را از دست دادند، دو سهم بنیرو و دهاوی که قبلاً معرفی کرده بودین، حدود 50% بازدهی مثبت داشت. 📊 یعنی اگر سرمایه گذاری: 🔻 یک میلیارد تومان را وارد کریپتو کرده بود، سرمایه اش به حدود 400 میلیون تومان می رسید. 🟢 اما همان یک میلیارد تومان، در این دو سهم به حدود 1.5 میلیارد تومان تبدیل می شد. 📌 هدف این مقایسه، برتر دانستن یک بازار نسبت به بازار دیگر نیست؛ بلکه یاداوری این نکته است که زمان ورود، انتخاب دارایی و مدیریت سرمایه، گاهی بسیار مهم تر از خودِ بازار هستند.
-
🔱💢navasangiran💢🔱
رفقا بنابه درخواست های زیادتون مجدد بعد از یکسال کانال خصوصی راه اندازی کردیم ولی با شرایط متفاوت👇👇 قرار نیست مثل بقیه تو ماه 10 تا سهم بگم و اشتراک ماهانه نجومی بگیریم قیمت هر سهم معرفی شده 289،000 تومان هست که همه بتونن ازش استفاده کنن..هر سهم معرفی شده حداقل بین 6 تا 10 درصد سود رو میده..اگر سود نداد یا کمتر ازین سود داد سهم بعدی رایگان میشه برای تمام اعضا تصور میشه هر سهم تو بازه 3 تا 14 روز سودش رو بده..احتمالا عضویت بعدی بره تا ماه بعد و قطعا با هزینه ی بالاتر این قیمت صرفا جهت اینه که همه دوستان بتونن یکبار روند هصوصی مارو ببینن هست هیچ تضمینی برای سود دهی نیست نه سهم رانتیه نه هیچی..دور هم داریم جم میشیم بخشی از ضرر بازار رو تشکیل بدیم😂🤦♂ دور از شوخی ظرفیتش فقط 50 نفره قطعا بااین قیمت پر میشه پس اولویت بندی داریم برای کسایی که زودتر اقدام میکنن تنها دو سبد بالای 1 میلیارد هم میگیریم..جهت هماهنگی پرداخت به ایدی زیر پیام بدید @Myamei13_70
-
م ا
اروند هر کار نکردید با سهامدار بکنید .خدا یک روزی بین ما وشما حکم میکند.وانروز دیر نیست.