نکته اینه که سهم افزایش سرمایه 287% از اورده و انباشته داشته و به حق تقدم ها سود تعلق نمی گیره. لذا با فرض تقسیم سود 75% از سود 361 تومانی، به ازای هر سهم 270 تومان سود تقسیم میشه که معادل بازده نقدی خاص 45% مجمع میشه. 🔹 #بپویا گزارش سالانه خوبی داد و فصول اخیر به ترتیب 28 و 25 و 32 و 17 تومان ساخته، جمعا 112 تومان، 55% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 665 تومان، PE~6.5 🔹 #کگاز گزارش سالانه خوبی داد و فصول اخیر به ترتیب 180 و 121 و 156 و 106 تومان ساخته، جمعا 563 تومان، 45% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 3991 تومان، PE~7.1 و تقسیم سود احتمالا 70% 🔹 #ومپنا گزارش سالانه داد و اصلی و تلفیقی به ترتیب 388 و 548 تومان ساخت، 88% و 85% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 2675 تومان، P/E~6.9 و تقسیم سود احتمالا 30% 🔹 #سرچشمه گزارش سالانه داد و اصلی و تلفیقی به ترتیب 118 و 217 تومان ساخت، 36% و 63% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 544 تومان، P/E~4.6 و تقسیم سود احتمالا 40% 🔹 #وتوشه گزارش سالانه داد و اصلی و تلفیقی به ترتیب 208 و 363 تومان ساخت، 60% و 31% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 680 تومان، P/E~3.3 و تقسیم سود احتمالا 20% ▫️ تقسیم سود پایین، سرمایه گذاری منابع تو بانک ها و سودی که عقب تر از تورمه. این کارنامه رو دست راست نمیدن ❗️ #وملل بالاخره کمی زیان رو کاهش داد و سالانه منتهی به اسفند 14.3 همت زیان ساخت، 53% کمتر از سال گذشته ▫️مارکت 4.5 همت، سرمایه 2 همت و زیان انباشته به 64 همت رسید. ‼️ #درازی تو مزایده 0.64% از نفت ستاره خلیج فارس شرکت کرد و با مبلغ 5000 میلیارد تومان برنده شد! واقعا باورم نمیشه. درازی با اختلاف بدترین شرکت پخش دارویی سال های اخیر بوده، سال گذشته کلا 192 میلیارد تومان سود ساخته و مارکت 1330 میلیارد تومانی داره. بعد رفته تو مزایده ستاره خلیج فارس! شرکت کرده و برنده شده، اونم به ارزش حدودا 4 برابر مارکت شرکت!! چرا واقعا؟ پخش دارویی چه ربطی به پالایشگاه داره خب؟! 🔷 ثبت افزایش سرمایه ▫️سیسکو 47% از اورده ▫️قچار 35% از انباشته «کانال تحلیلی سیگنال » 🍃🌸 https://ble.ir/siignal •🍃🌸 @Signal999 🌸🍃• ─┅─═ঊঈ💓ঊঈ═─┅─
-
علی
#شمواد خیلی قبلتر که شمواد 10برابر شپلی بود را نمیگم،همین یکسال پیش شپلی بوده 80 تومان،شمواد بوده 300 تومان.حالا که شپلی 500 هست شمواد باید الان 2000 تومان بود.واگه شپلی 5000تومان میشه شمواد باید 50.000تومان بشه.
-
ali ali
خاهن 130تومانی که گفتم تک تومنی هست قیمت خاهن
-
گلدا گروه خودرویی عقب هستند نسبت به کل گروه های بازار… خودرو خکار خپارس خبهمن خساپا خیمن خوساز همه اینا میتونن یه گین خوب داشته باشن البته هنوز مورد اعتمادم نیستند
-
🔱💢navasangiran💢🔱
رفقا تک تک جواب میدم خدمتتون یکم صبوری کنید تمدید اشتراک اعضای خصوصی هم انداختیم همین روز یکم نفرات شلوغه راجبه سهم فردا بخوام بگم حجم روزانه ای که میخوره 2.4 میلیارد هستی چارتش رو تو کانال خصوصی براتون میزاریم نقدینگی فوق العاده خوبی جم شده تنها ترسم ازینه تو روز اول سیگنال به بعضیا نرسه بخاطر همین مخدودیت عضو داریم فقط یه سبد دیگه هم میگیریم
-
بورس۲۴ | Bourse24
امار عجیب از قرعه کشی اخیر بیش از 60 هزار دستگاه ماشین روی دست ایران خودرو ماند! 🔽🔽🔽 bourse24.ir/news/358606
-
دانیک بسیار بسیار مهم فردا دانیک صف فروش بسیار سنگینی خواهد داشت قیمت 1325
-
پرستو
فزر درود دوستان… دریافت مجوز تاسیس صندوق سرمایه گذاری ارزی👉 بوسیله فملی. 👉خبری مهم در حوزه ی مالی و اقتصادی : زیرا وقتی صندوق ارزی باشه یعنی: دارایی های ان برپایه ارز هایی مثل دلار✔️ یا یورو ✔️هست و به جای ریال با ارز سروکار داره. این خبر مثبتی برای فملی و کل بازار میشه به دلایلی… 👉 سوالی داشتی هستم🍀 .
-
گـانــــدو 𝕧𝕚𝒑 صندوقها
🔹وصندوق با پورتفوی قوی و P/E تقریبی 7 در بازه یک ماهه، تنها 5 درصد بازدهی داده است. ✍ صندوق های اهرمی ها، دارایکم و پالایش در موج های صعودی بیشترین بازدهی را نصیب صندوق داران می کنند، اما در نزول نیز وضعیت مشابه دارند؛ ّبنابراین به #حد_ضررها پایبند باشید.
-
فزر 4050
-
محسن اسدی
#فسبزوار دقیقا کجا رو نگاه کردی؟ میشه ادرس بدی ببینم کجا هزینه 3 برابر شده؟ حاشیه سود ناخالص 3 ماهه اول 48درصد بوده. که 3 ماهه دوم 53 درصد شده.که تا اخر سال بیشتر هم میشه.سود امسال حداقل 2800 تومه