#تجلی مقاومت 195 تومان هدف 230 تومان
-
شهر بورس | آخرین اخبار بورس
🔹 تحقق درامد 6 میلیارد تومانی در کارنامه بهار نماد ونفت 🔹 انتشار صورت وضعیت پورتفوی ماهانه منتهی به 31 خرداد 1405 شرکت گروه سرمایه گذاری صنعت نفت با نماد ونفت نشان می دهد این شرکت در این دوره یک ماهه در مجموع سه میلیارد تومان درامد عملیاتی شناسایی کرده است. 🔹 مقایسه این شاخص با درامد 777 میلیون تومانی خرداد سال 1404، رشد کارنامه ماهانه این شرکت را نشان می دهد که گویای بهبود بازدهی دارایی های نقدی است. 🔹 نگاهی به عملکرد تجمیعی شرکت از ابتدای سال مالی تا پایان خرداد 1405 نشان می دهد مجموع درامدهای عملیاتی نماد ونفت به تراز 6 میلیارد تومان رسیده است. 🔹 این تراز در مقایسه با درامد پنج میلیارد تومانی مدت مشابه سال مالی گذشته، رشد روند حرکتی درامدها را نشان می دهد. 🔗 ادامه خبر… @shahrebours #ونفت https://shahrebours.com/s/261542
-
مهرداد تبریزی
وپاسار تا حوالی800میتونه اصلاح کنه
-
شگستر وقتی میگوییم سهم خوب معامله می شود یعنی اولا عرضه و تقاضای واقعی است و حمایت پشت سهم است. حالا اینکه تا کجا برود باید با چشم باز جلوی تابلو بشینی حواستون جمع باشه
-
Chiko
وبملت شبندر بازگشت به مسیر صعود تثبیت شد به دنبال ان وبملت هم به مسیر صعود بازگشته
-
فملی ممنون میشم جواب بدین فملی بخریم برای مجمع لطفاً راهنمایی کنید که شنبه خرید کنیم
-
آذرخش بنیادی
#خودرو دوستان سلام ، تحلیل بازار مصرف کننده ( خرد ، مایحتاج عمومی ) در بازار خرده فروشی چه خوراکی و چه مصرفی شامل تقریبا همه موارد رکود و کاهش خرید از سمت مصرف کننده مشهود است ، برای مثال کالایی که در شهریور ماه 12 میلیون قیمت داشته ( دلار 105 تومان ) یکماه پیش به قیمت 28 میلیون رسید ( دلار 180 ) فروشنده افزایش قیمت رو ناشی از افزایش قیمت دلار و عدم واردات ( بسته شدت تنگه ) اعلام میکرد ، حال با کاهش دلار همون جنس 25 شده ولی باز شدن تنگه لحاظ نشده ، فروشندگان اعلام میکنند ما به قیمت بالا خرید کردیم و پایینتر از این بفروشیم متضرر میشیم ( که واقعیت ندارد ) از طرفی مصررف کننده هم حال از روی بی پولی یا لجبازی خرید نمیکند ، فروشنده ها به فروش قسطی ( که قطعا به نفعشان هست ) میروند و خریداران را گول میزنند ، مثال بارز در بازار طلا در حال اجراست ، فروش طلا قسطی البته با سود
-
علی 258
خبنیان بالاتر از قیمت سر به سر سود حساب نمیشه
-
سبجنو سلام من بانک ملی بودم واریز نشده و برگشت خورده از سپرده گذاری پیامک امد حسابتون تغییر بدین حالا نمیدونم واریز میشه یا نه من تغییر دادم به بانک ملت
-
فملی سلام تو مجمع خوبه شرکت کرد جواب بدین
-
ایران وطنم پاره تنم
#خبنیان البته پیش بسوی سهم شرکت ارزشمند نه سهام شرکت هایی که مثل خبنیان که از 1200 اومده به 100 و یا امثال این گونه شرکتها الان غذایی ها زراعتی ها دارویی ها و یا شمواد شبریز در مدت کوتاه بالای صد در صد سود داده پس انتخاب سهم خیلی مهم هست