فملی ممنون میشم جواب بدین فملی بخریم برای مجمع لطفاً راهنمایی کنید که شنبه خرید کنیم
-
خط خودرو
⭕️جهش درامد و سوداوری در ایران خودرو دیزل؛ «خاور» سال 1404 را با رشد در تمامی شاخص های کلیدی به پایان رساند 🔴صورت های مالی تلفیقی ایران خودرو دیزل برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 1404، از ثبت عملکردی موفق در حوزه فروش و سوداوری حکایت دارد، عملکردی که نشان می دهد این شرکت توانسته روند رشد خود را در بازار خودروهای تجاری ادامه دهد. 🔹بررسی گزارش منتشرشده نشان می دهد درامدهای عملیاتی ایران خودرو دیزل در سال 1404 به بیش از 457 هزار میلیارد ریال رسیده که نسبت به درامد 286 هزار میلیارد ریالی سال قبل، رشد 60 درصدی را به ثبت رسانده است. این افزایش درامد، زمینه ساز بهبود سایر شاخص های مالی شرکت نیز شده است. 🔸سود ناخالص شرکت با رشد 48 درصدی از حدود 73 هزار میلیارد ریال به بیش از 108 هزار میلیارد ریال افزایش یافته و سود عملیاتی نیز با رشد 34 درصدی به بیش از 39 هزار میلیارد ریال رسیده است. این ارقام نشان می دهد رشد شرکت تنها به افزایش فروش محدود نبوده و در بخش عملیات اصلی نیز بهبود قابل توجهی حاصل شده است. 🔹همچنین سود حاصل از عملیات در حال تداوم قبل از مالیات با رشد 57 درصدی به بیش از 12 هزار میلیارد ریال رسیده که بیانگر تقویت بنیان های سوداوری شرکت است، در نهایت، ایران خودرو دیزل در سال مالی 1404 موفق به شناسایی 9 هزار و 659 میلیارد ریال سود خالص شده که نسبت به سال قبل 40 درصد افزایش داشته است. سود هر سهم نیز با همین نرخ رشد به 87 ریال رسیده است. 🔸نکته قابل توجه در این گزارش، جهش سود تلفیقی گروه ایران خودرو دیزل است. سود تلفیقی شرکت با رشد 130 درصدی به 13 هزار و 450 میلیارد ریال رسیده که نشان دهنده بهبود عملکرد در سطح کل گروه و شرکت های زیرمجموعه است. 🔹مجموع این امارها نشان می دهد ایران خودرو دیزل سال 1404 را با کارنامه ای موفق به پایان رسانده و توانسته با افزایش درامد، بهبود سوداوری و رشد قابل توجه شاخص های مالی، جایگاه خود را در صنعت خودروهای تجاری کشور بیش از پیش تقویت کند. ⭐️خط خودرو، رسانه خودرویی @khodroei90 🧡
-
فرزاد
#شلرد 30هزار تن کل انبار اوره مونده اونم با همه حرفا نتوستن تا حالا بفروشن، اصلا نفروشند بهتره
-
معامله گران بازار سهام
#شاخص کل بورس مطابق پیش بینی ، طبق الگوی سرو شانه برگشتی در تایم فریم کوتاه مدت در حوالی 3.500.000 واحد برگشت قدرتمندی داشت و با وجود سایه جنگ توانست حرکت پرشتابی را اغاز کند که همچنان ادامه دارد و اما اپدیت تحلیل 👇🏻👇🏻👇🏻
-
نوسان آپشن | ETF | سهام
#جهش بعد از یک پولبک به سقف تازه شکسته شده 2550 تومان در حال طی کردن ادامه مسیر برای رسیدن به اهداف بالاتر میباشد . حدضرر این #صندوق اهرمی محدوده 2200 تا 2250 میباشد . #جهش در حال حاضر با بالاترین حباب منفی و میزان اهرم ، لیدر صندوق های #اهرمی شده است .
-
محسن اوجی
#شاخص_بورس یک سوال مهم اگر توافق شود و روابط اقتصادی ایران با دنیا روال عادی بگیرد و پول نفت بی واسطه تراستی ها و کاسبان تحریم به کشور وارد شود و در واقع پول ایران در برابر سایر ارزها قدرتمند شود چه اتفاقی برای مسکن و خودرو و طلا و دلار خواهد افتاد چون دولت از همبن الان به فکر تامین سرمایه شرکتها از طریق بازار سرمایه افتاده است
-
سبجنو من زنگ زدم سپرده گذاری گفت چون شما ملی بودی برگشت خورده و سپرده گذاری یبار بیشتر واریز نمیکنه و پول برگشت میخوره شرکت و باید خوده شرکت واریز کنه شرکتم پیگیری کردم گفت زمانبره ما بخوایم واریز کنیم دوماه زمان میبره
-
اخبار شرکتها و مجامع
#جوین | فروش 10 ماهه از 69 هزار میلیارد ریال عبور کرد؛ خرداد بالاتر از میانگین سال مالی ثبت شد گزارش فعالیت ماهانه کشت و صنعت جوین نشان می دهد روند رشد درامد شرکت در سال مالی جاری همچنان ادامه دارد و عملکرد خرداد نیز بالاتر از متوسط ماه های گذشته ثبت شده است. بر اساس گزارش منتشر شده، درامد شرکت در خردادماه به 11,655 میلیارد ریال رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 63 درصد رشد داشته است. همچنین مجموع درامد 10 ماهه شرکت به 69,378 میلیارد ریال رسیده که نسبت به دوره مشابه سال قبل 51 درصد افزایش را نشان می دهد. میانگین فروش ماهانه شرکت در 10 ماه گذشته حدود 6,938 میلیارد ریال بوده و فروش خرداد حدود 68 درصد بالاتر از این میانگین ثبت شده است؛ موضوعی که از شتاب گرفتن درامد شرکت در ماه های اخیر حکایت دارد. در مجموع، گزارش جدید جوین علاوه بر تداوم رشد سالانه، نشان می دهد شرکت عملکردی فراتر از میانگین سال مالی داشته و روند درامدی ان همچنان صعودی است. @akhbar_majame
-
کیان
#بجهرم سلطان گواهی ظرفیت توی کل بورس همین بجهرمه 2 سال صبر میخاد فک کنین یک زمین وسط بیابون خریدین و 2 سال دیگ قراره بیاد توی بافت شهر
-
دپارتمان بورس
چند رشته ای ها ؛ ورود پول هوشمند + تیک صعودی 🔰 #شستا (25%+) tp = 2.700 #وامید (10%+)tp = 6.780 #وغدیر (12%+) tp = 16.890 🗓1405/04/05 @departeman_ir
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#SKY/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی