#خودرو دوستان سلام ، تحلیل بازار مصرف کننده ( خرد ، مایحتاج عمومی ) در بازار خرده فروشی چه خوراکی و چه مصرفی شامل تقریبا همه موارد رکود و کاهش خرید از سمت مصرف کننده مشهود است ، برای مثال کالایی که در شهریور ماه 12 میلیون قیمت داشته ( دلار 105 تومان ) یکماه پیش به قیمت 28 میلیون رسید ( دلار 180 ) فروشنده افزایش قیمت رو ناشی از افزایش قیمت دلار و عدم واردات ( بسته شدت تنگه ) اعلام میکرد ، حال با کاهش دلار همون جنس 25 شده ولی باز شدن تنگه لحاظ نشده ، فروشندگان اعلام میکنند ما به قیمت بالا خرید کردیم و پایینتر از این بفروشیم متضرر میشیم ( که واقعیت ندارد ) از طرفی مصررف کننده هم حال از روی بی پولی یا لجبازی خرید نمیکند ، فروشنده ها به فروش قسطی ( که قطعا به نفعشان هست ) میروند و خریداران را گول میزنند ، مثال بارز در بازار طلا در حال اجراست ، فروش طلا قسطی البته با سود
-
دکتر ادیب خسروشاهی
فملی درود بر همه، افزایش سرمایه فملی در دستور کار هفته اتی در مجمع قرار خواهد گرفت و ادامه روند صعودی، مس جهانی هم بر میگرده سر جای اولش در مدار صعود
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#JASMY/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
Golden Goal🎖
سود 87 ریالی #خاور ایران خودرو دیزل با نماد #خاور، 87 ریال سود برای سال مالی 1404 ساخت، 40 درصد بیشتر از سال مالی قبل بود. #خاور برای سال 1405 یک پیش بینی متهورانه داده است. فروشی معادل 3 برابر 1404 و سودی دو برابر قیمت پیش بینی کرده است.
-
دکتر ادیب خسروشاهی
شستا درود به دوستان عزیزم، شستا کماکان در مدار صعود خواهد بود و احتمال افشا الف برای ستاره خلیج فارس هم در هفته های اتی زیاده، با شستا خواهیم ماند
-
حمید خ
#کاما همگی امیدوار به تولید و میزان فروش خرداد ماه اگه گزارش فروش خرداد ماه خوب باشه و بتونه تولید دو ماهه اول هم به فروش صادراتی برسونه میتونه توی گزارش سه ماهه بازم eps رو تغییر بده بهار 1404 حدود 2 تومن تونسته بود سود بسازه
-
دکتر ادیب خسروشاهی
اهرم سلام به همه عزیزان، امیدوارم اخر هفته خوبی رو سپری کرده باشید، ممنون از الطاف عزیزان، به استقبال اول هفته میریم با خبرهای جذاب و کشف سودهای عالی از سهام، با لیدری، بانک، خودرو، اهرم و پالایشی ها…
-
گروه بورسی ایرانیان در بله
#تپکو تا کی قرار هست این سهم رو سرکوب کنند؟ براحتی ملی مس یا گل گهر حاضره بخره سهمو…تامین اجتماعی حاضره خودش ضرر کنه سهامدار ضرر کنه همه ضرر کنند ولی نفروشه سهمو. خوب براتون سواله چرا اینکارو میکنه؟ با کدهای حقیقیشون نوسان میگیرند و مال بازنشسته هاست و شرکت خصوصی نیست که پاسخگوی عملکردش باشه
-
ابتکار #ابتکار بیشترین خرید این صندوق در خردادماه شستا، سغدیر، سامان و سفارش شبندر بوده که قریب به 50% پرتفوی این صندوق رو تشکیل می دهد.
-
[email protected]
#مفاخر فردا بازیگرش حمایت و قفل خواهد کرد وشا ر پی تا 9400 میره بماند به یادگار
-
دپارتمان بورس
#ونوین ؛ هشتمین صف خرید پیاپی هدف کوتاه مدتی ؛ 4.000 & 5.000 خرید اینجا در محدوده منفی🔰 https://t.me/departeman_ir/38601