#خودرو #خساپا لازم دیده حالا که وضعیت تکنیکال خودرو برای کوتاه مدت مناسب هست در خصوص وضعیت تکنیکال خودرو هم که نشانگر میانمدتو بلند مدت سهم هست اشاره کنم با وجود اینکه دوماه اول 405 شرایط جنگی بوده فروش خودرو حدود 40 درصد بالاتر از دو ماهه 404 بوده درحالی که قیمت مواد خریداری شده 20 درصد افزایش داشته حدود سه برابر فروش دو ماهه سایپا و افزایش حاشیه سود عملیاتی شرکت از 20 درصد 404 به 50 درصد در سال 405 از نظر من ایران خودرو برای سال 404 اگر بخاطر اسفند ماه به سود دهی نرسد ،شرکت در سه ماهه اول 405 صددرصد به سود دهی خواهد رسید
-
تیمور منیری
لپارس لپارس این هفته صف خرید هم نباشه مثبت بالای یک خواهد بود
-
صمد حسینی
جم پیلن سلام به همگی جناب گلستانی اینجا مربوط به جم پیلن است اما ممنون میشم نظرتون رو در مورد مارون با توجه به مجمع و افزایش سرمایه ای که 25 تیرماه داره بفرمایید. چون معمولا بازارگردانها قبل از مجمع قیمت سهام رو بالا میبرن و پس از مجمع سهم رو نزولی میکنن. به نظر شما قبل از مجمع خروج بزنیم؟؟ در مجموع مارون رو چطور میبینید؟؟
-
NoavaranAmin
کشت و صنعت جوین (#جوین) گزارش #فعالیت_ماهانه (#خرداد_1405) دوره 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 سال مالی منتهی به: 1405/04/31 @NoavaranAmin ✅افزایش 101.11 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با ماه گذشته ✅رشد 62.56 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با خرداد 1404 ✅رشد 51.07 درصدی فروش 11 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تحلیل بیشتر در: @NoavaranCodal
-
وبملت قیمت نفت نشون دهنده صلحه. خبرهای خوب به ترتیب داره میاد و تحریم ها یکی یکی رفع میشه. واضحه که شنبه بازار مثبت قوی هست و کسانیکه جاموندن دارن اینجا دم از اصلاح میزنن. سعی کن سهام سبدت را در بازار گاوی حفظ کنی تا اینطوری استرس نگیری
-
س - ص
#شپلی و#شمواد سلام ودرود برهمه، این دو سهم مثل دوبال یک پرنده هستند، بایدحال هردوشون خوب باشه ، تا اوج بگیرند. ممنون ازهمراهیتون وافتخاربنده است که سهامدارهردو هستم.
-
فزر سلام اگه شنبه مثبت شد یکشنبه بخرم؟
-
اخبار بورس | Tse Press
⭕️ رکود سنگین در بازار خودرو! با وجود کاهش قیمت ها، خبری از خریدار نیست. بازار خودرو با اجرا شدن توافق، به دنبال تغییر فاز است… @TsePress
-
صرفا جهت اطلاع
🧩 مهم ترین تغییرات لات معاملاتی که از شنبه 6 تیرماه اعمال میشود: 🧩 سهام زیر 100 تومان نمادهایی مانند خودرو، خساپا، وتجارت و وبصادر بیشترین افزایش را تجربه می کنند. حجم هر لات از 400 هزار سهم به 3 میلیون سهم می رسد؛ یعنی حدود 7.5 برابر گذشته. 🧩 سهام 100 تا 300 تومانی نمادهایی مانند شستا، وبملت، غشهداب و درازک از این پس با لات یک میلیون سهمی معامله خواهند شد؛ در حالی که پیش از این لات معاملاتی ان ها 400 هزار سهم بود. 🧩 سهام 300 تا 500 تومانی در این محدوده، لات معاملاتی کاهش یافته و از 400 هزار سهم به 300 هزار سهم می رسد. خگستر از جمله نمادهای این گروه است. 🧩 سهام 500 تا 1000 تومانی برای این دسته، لات معاملاتی از 200 هزار سهم به 300 هزار سهم افزایش پیدا می کند. حکشتی نمونه ای از این گروه است. 🧩 سهام از 1000 تا 3000 تومان لات معاملاتی بدون تغییر می باشد. مثل رمپنا، تاپیکو 🧩 سهام از 3000 تا 10000 تومان لات معاملاتی به 30 هزار سهم کاهش می یابد. مثل سمازن 🧩 سهام بالای 10 هزار تومانی لات معاملاتی به 10 هزار سهم کاهش پیدا می کند مثل ساروم
-
Satrap537
های وب خواهشاً نفروشید پشیمان می شوید . من نصف فروختم وتجارت خریدم . ولی بنظرم های وب الان دیگه فروش نداره . می تونه چند برابر بشه واقعا. من شش صد خرید و سی صد سی خرید داشتم . 35 چیزی نیست . جان خودم ده برابر میشه . نصف سهامم را حفظ کردم
-
فملی سلام دوستان مجمع فملی چه روزی هست؟