جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
صمد حسینی | farbod1394
۱۲:۴۸:۳۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

جم پیلن سلام به همگی جناب گلستانی اینجا مربوط به جم پیلن است اما ممنون میشم نظرتون رو در مورد مارون با توجه به مجمع و افزایش سرمایه ای که 25 تیرماه داره بفرمایید. چون معمولا بازارگردانها قبل از مجمع قیمت سهام رو بالا میبرن و پس از مجمع سهم رو نزولی میکنن. به نظر شما قبل از مجمع خروج بزنیم؟؟ در مجموع مارون رو چطور میبینید؟؟

لیست اخبار