جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| ya_razzagh
۱۰:۳۰:۱۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

خساپا یکی از مشکلات سهام خودرو و خساپا و حتی وبملت همین تعداد ارسال سفارشات بود که هم اثر روانی بد داشت هم خسته کننده بود، مثلا اگر میخواستی 2میلیارد تومان سهم بخری یا بفروشی باید حدود 80 تا 90 سفارش ارسال میکردی و خود همین باعث می شد پولهای درشت طرفشون نیاد، حالا و با اصلاح حجم سفارشات این مشکل کمتر شده و چون بیشترین اثر این اصلاحات برای همین دو سهم خودو و خساپا هست احتمالا معاملات خودرویی ها هم بهتر خواهد شد.

لیست اخبار