جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
عدنان جعاوله | asd.asd
۱۱:۵۰:۲۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

فزر زمانی که نفت برنت 94 بود عرض کردم ریزش تا 67 ادامه داره انس اون بالا بالا ها بود 5500 نوشتم زیرش چاهه تا3970 عرض کردم به سهام ریالی بروید و فزر رو فعلا بیخیال بشید کسی گوش نکرد . چرا باید پاسخ گو باشم

تعامل (Eng) 3.0
لیست اخبار