جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
روح اله افشار | rouhollahafshar
۱۰:۱۷:۳۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

فزر من به فزر هم مثل فملی و سپرده نقره ، به چشم نماد بلند مدتی و ذخیره دوران بازنشستگی ام نگاه می کنم ❤️🧿 معدن طلا و نقره داره انشالا کلی اکتشافات و رگه های جدید طلا و نقره پیدا کشف کرد 🧿 کلی طرح توسعه و پروژه عالی داره ❤️🧿 تو سخت ترین روزهای مملکتم ، تولید و فروش داشته ، سالم مونده ❤️🧿👊 چرا نباید چنین سهمی رو نگه دارم؟ سر وقت مجمع میره ، زودتر از همه سود نقدی رو برام واریز می کنه ، اگه صبر کنم قیمتش هم درست میشه ، افزایش سرمایه داره ، دیگه از یه سهم چی میخوام من؟❤️🧿🤚

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار