خساپا سلام دوستان امروز قیمت های کارخانه و بازار ازادایران خودرو خیلی نزدیک هستن اما سایپا اختلاف چند صد ملیونی زیاد هست هر چند ایکاش قیمت ها گرون نشود ما راضی نبستیم ولی بزودی شاهد افزایش نرخ حداقل دویست ملیونی در نرخ کارخانه باشیم و این مبلغ بالایی است و حتما پس از افشا قیمت بالای 100 تومان خواهد بود جهت اطلاع پرسود و سلامت باشید
-
خرید گروهی سهم ( حمایت از سهم )
یکی از مهم ترین تغییرات بورس در سال های اخیر از شنبه اجرا می شود! بازاری که سال ها با قوانین قدیمی اداره می شد، حالا یک قدم به استانداردهای حرفه ای نزدیک تر شده است. از شنبه، لات معاملاتی سهام بر اساس قیمت هر سهم تغییر می کند؛ یعنی دیگر همه نمادها با یک نسخه واحد معامله نمی شوند و ساختار معاملات منطقی تر خواهد شد. ✅ خبر خوب چیست؟ این تغییر باعث می شود خرید و فروش در بسیاری از نمادها روان تر انجام شود و عدالت بیشتری بین سهام ارزان و گران برقرار شود. ❗️البته هنوز یک ایراد مهم باقی مانده… محدودیت 300 میلیون تومانی ارزش هر سفارش همچنان پابرجاست؛ محدودیتی که اگر در اینده اصلاح شود، می تواند سرعت و کیفیت معاملات را به شکل محسوسی افزایش دهد. مهم ترین تغییرات: 🔹 زیر 100 تومان خودرو، خساپا، وتجارت، وبصادر و… لات معاملاتی از 400 هزار به 3 میلیون سهم افزایش می یابد. 🔹 100 تا 300 تومان شستا، وبملت و… از 400 هزار به 1 میلیون سهم افزایش. 🔹 300 تا 500 تومان از 400 هزار به 300 هزار سهم کاهش. 🔹 500 تا 1000 تومان از 200 هزار به 300 هزار سهم افزایش. 🔹 1000 تا 3000 تومان بدون تغییر. 🔹 3000 تا 10000 تومان از 100 هزار به 30 هزار سهم کاهش. 🔹 10000 تا 30000 تومان از 50 هزار به 10 هزار سهم کاهش. 📈 بورس ارام ارام در حال پوست اندازی است. شاید این تغییر به تنهایی بازار را متحول نکند، اما نشان می دهد اصلاح زیرساخت ها اغاز شده و این دقیقاً همان چیزی است که یک بازار بزرگ برای رشد پایدار به ان نیاز دارد. هر اصلاح کوچک امروز، می تواند مسیر ورود سرمایه های بزرگ فردا را هموارتر کند. 🆔️ @bourseproje
-
فروی سلام طبق پلن و نقطه ورودی که دارم کافیه فقط و فقط قیمت 327 تومن تاچ بشه،بعد از اون از هرجا که شروع به اصلاح کرد اصلاحش تماما فرصت خریده…
-
کامران
#شستا در پرتفوی گروه شستا سهام #تاصیکو، #تاپیکو، تیپیکو، حکشتی، شرکت ملی نفتکش، سیتا مشاهده می شود. دولت بلوک ستاره خلیج فارس با ارزش 800 همت در ماه های گذشته به سازمان تامین اجتماعی واگذار کرده است و به این ترتیب تامین اجتماعی مدیریت این پالایشگاه را در اختیار دارد. احتمالا از همین نقطه بازدهی چشم گیری در تاپیکو و شستا به عنوان سهامدار بالاسری شاهد خواهیم بود. در خصوص تاصیکو انتظار برای ارزش بازار بیش از 300 همتی تاصیکو در یک سال اینده وجود دارد. ارزش بازار امروز شستا 343 همت است. اگر بناست تاصیکو جهش مورد انتظار را به واسطه اجرای طرح های خود تجربه کند شستا چهش چشم گیر قیمت را باید تجربه کند. در مورد سیتا هم زیاد نیاز به توضیح ندارد که سودی که احتمالا شستا از این محل شناسایی می کند بیش از 100 درصد رشد می کند. در خصوص تیپیکو انتظار جهش عجیبی در سود این شرکت وجود دارد و اثر ان را در شستا مشاهده خواهیم کرد؛ نگارنده فعلا از ارایه سود معذور است. در خصوص حکشتی صف خرید این روزها دلیل مشخصی دارد و چشم انداز رشد درامد و رفع تحریم است که خب شستا بلوک مناسبی از این محل دارد. در خصوص ملی نفت کش رفع تحریم های نفتی که گویا در تفاهم نامه امده احتمالا اثر مستقیمی بر درامد ملی نفت کش خواهد داشت. خلاصه اینکه شستا حالا جنبه های مختلف حمایتی برای رشد قیمت دارد که احتمالا در اینده خود را در قیمت سهام منعکس می کند. طبیعتا اگر همه این عوامل محقق شود جهش شستا ورای تصور است.
-
جواد
#وسدید اشغ غارررت گگگران حح کوم تی ، باید به زودی باید این شرکت را تقدیم بکنند به صاحبان واقعیش ، مردم و نمایندگان مردم. دیر و زود داره ، سوخت و سوز نداره
-
وبملت این بانک یه اپلیکیشن درست درمون نداره بعد. ما توقع داریم رشد هم بکنه
-
سصفها افزایش سرمایه انجام نمیشه طبق قانون جدید که تو سایت سازمان بورس هست شرکتهای فقط میتونن ازتجدید ارزیابی افزایش سرمایه بدن که قیمت سهم بعد از افزایش سرمایه زیر 100تومن اررش اسمی نباشه
-
شگستر تمام سوالات و بندهای کنفرانس پرسش و پاسخ را خواندم متاسفانه بدلیل عدم ثبات بازار امکان پاسخ دقیق وجود ندارد و کسانی هم که میگن شرکت با ضرر تولید داره بایستی دید کوتاه مدتی به این سهم نداشته باشند
-
شهر بورس | آخرین اخبار بورس
🔹 تحقق درامد 6 میلیارد تومانی در کارنامه بهار نماد ونفت 🔹 انتشار صورت وضعیت پورتفوی ماهانه منتهی به 31 خرداد 1405 شرکت گروه سرمایه گذاری صنعت نفت با نماد ونفت نشان می دهد این شرکت در این دوره یک ماهه در مجموع سه میلیارد تومان درامد عملیاتی شناسایی کرده است. 🔹 مقایسه این شاخص با درامد 777 میلیون تومانی خرداد سال 1404، رشد کارنامه ماهانه این شرکت را نشان می دهد که گویای بهبود بازدهی دارایی های نقدی است. 🔹 نگاهی به عملکرد تجمیعی شرکت از ابتدای سال مالی تا پایان خرداد 1405 نشان می دهد مجموع درامدهای عملیاتی نماد ونفت به تراز 6 میلیارد تومان رسیده است. 🔹 این تراز در مقایسه با درامد پنج میلیارد تومانی مدت مشابه سال مالی گذشته، رشد روند حرکتی درامدها را نشان می دهد. 🔗 ادامه خبر… @shahrebours #ونفت https://shahrebours.com/s/261542
-
مهرداد تبریزی
وپاسار تا حوالی800میتونه اصلاح کنه
-
شگستر وقتی میگوییم سهم خوب معامله می شود یعنی اولا عرضه و تقاضای واقعی است و حمایت پشت سهم است. حالا اینکه تا کجا برود باید با چشم باز جلوی تابلو بشینی حواستون جمع باشه