جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
رضا اجلی | agal5555
۱۱:۳۱:۴۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

خساپا سلام دوستان امروز قیمت های کارخانه و بازار ازادایران خودرو خیلی نزدیک هستن اما سایپا اختلاف چند صد ملیونی زیاد هست هر چند ایکاش قیمت ها گرون نشود ما راضی نبستیم ولی بزودی شاهد افزایش نرخ حداقل دویست ملیونی در نرخ کارخانه باشیم و این مبلغ بالایی است و حتما پس از افشا قیمت بالای 100 تومان خواهد بود جهت اطلاع پرسود و سلامت باشید

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار