#شپدیس برخورد کندل روز دوشنبه به محل تلاقی میدلاین کانال صعودی بلند مدتی و میدلاین کانال نزولی کوتاه مدتی و واکنش خوب در روز بعد با صف خرید. برای ورود کم ریسک باید منتظر بود تا واکنش قیمت به سقف کانال نزولی رو ببینیم
-
پلوس
#سمتاز سمتاز سهم ناشناخته بازار ولی با عملکرد عالی یه افزایش سرمایه دیگه بده بسیار بسیار جذاب خواهد شد
-
1402 1401
وتجارت از فردا یک عده 3 میلیون 3 میلیون میخرن رسید بالای 100 تومان باید 1 میلیون 1 میلیون بفروشن تعداد سفارشات فروش بالای 100 تومان، 3 برابر تعداد سفارشات زیر 100 تومان هست. حجم فرقی نداره
-
علی پرتو
شستا ایشالا هفته سبز پیش روی سهامداران صبور 💚
-
🔱💢navasangiran💢🔱
#وتجارت من نظرم رو پولبک هست ولی چیزی که مهمه اینه که مهمترین حمایتش 590 هست و روندش صعودی تا کجا؟؟ تا مقاومت اصلی فیبو که 890 هست ینی حدود 40 درصد سود از همین محدوده ها روند احتمالی سهم ترسیم شده❤️🌹 @exogenofficial
-
تیمور منیری
لپارس لپارس این هفته صف خرید هم نباشه مثبت بالای یک خواهد بود
-
صمد حسینی
جم پیلن سلام به همگی جناب گلستانی اینجا مربوط به جم پیلن است اما ممنون میشم نظرتون رو در مورد مارون با توجه به مجمع و افزایش سرمایه ای که 25 تیرماه داره بفرمایید. چون معمولا بازارگردانها قبل از مجمع قیمت سهام رو بالا میبرن و پس از مجمع سهم رو نزولی میکنن. به نظر شما قبل از مجمع خروج بزنیم؟؟ در مجموع مارون رو چطور میبینید؟؟
-
NoavaranAmin
کشت و صنعت جوین (#جوین) گزارش #فعالیت_ماهانه (#خرداد_1405) دوره 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 سال مالی منتهی به: 1405/04/31 @NoavaranAmin ✅افزایش 101.11 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با ماه گذشته ✅رشد 62.56 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با خرداد 1404 ✅رشد 51.07 درصدی فروش 11 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تحلیل بیشتر در: @NoavaranCodal
-
وبملت قیمت نفت نشون دهنده صلحه. خبرهای خوب به ترتیب داره میاد و تحریم ها یکی یکی رفع میشه. واضحه که شنبه بازار مثبت قوی هست و کسانیکه جاموندن دارن اینجا دم از اصلاح میزنن. سعی کن سهام سبدت را در بازار گاوی حفظ کنی تا اینطوری استرس نگیری
-
س - ص
#شپلی و#شمواد سلام ودرود برهمه، این دو سهم مثل دوبال یک پرنده هستند، بایدحال هردوشون خوب باشه ، تا اوج بگیرند. ممنون ازهمراهیتون وافتخاربنده است که سهامدارهردو هستم.
-
فزر سلام اگه شنبه مثبت شد یکشنبه بخرم؟