جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
بورس ایران | saeedkhobpanah
۱۱:۲۹:۴۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

#شلرد جایی که من می دانم یک قسمتی از تولید خراب بود وبا یکی از دوستان که مسول تامین مواد لازم بود گفت از اول خراب بوده وبا کور کردن لوله ها به کار ادامه می دانند تا دیگه از بیخ خراب شد واقای اسماعیلی وتیم جدید تصمیم به اصلاح این قطعه می گیرند در ایام جنگ در حال تعمیر بودند که متاسفانه به علت استارت بد مقداری از تیپ های مربوطه پاره میشن ودوباره دارند درست می کنند این دوست من پی گفت نگران نباشید انشالله راه بیفته اساسی ظرفیت تولید روزانه بالا می ره وخیلی از مدیر عامل جدید وتیمش تعریف می کنه

لیست اخبار