پالایش ها اگر با دلار 50هزار تومانی معامله بسود شبندر وشپنای بالای 5هزار تومانی در دسترس خواهد بود♻️🍀♻️🍀
-
اقتصادبازدارنده
گزارش هفتگی | گواهی سپرده کالا 30 خرداد تا 2 تیر 1405 در هفته سپری شده در حالی که بازار با کاهش قیمت همراه بود، گواهی سپرده مس مورد توجه معامله گران قرار گرفت و با میانگین ارزش معاملات نزدیک به 1/5 میلیارد ریال، بیش از 170 درصد رشد در میانگین ارزش معاملات ثبت کرد. شمش طلا نیز بیش از 15 درصد رشد در میانگین ارزش معاملات نسبت به هفته قبل داشت. در گزارش بالا می توانید بازدهی، میانگین ارزش معاملات و تغییرات ان و حباب قیمتی هر گروه از این کالاها نسبت به هفته پیش را مشاهده کنید.بازار گواهی سپرده شامل گواهی سپرده های شمش طلا، سکه طلا، شمش نقره، مس کاتد، قیر، میلگرد، گندله سنگ اهن، خودرو و شمش روی است. @eghtesadebazdarande
-
عدنان جعاوله
فزر زمانی که نفت برنت 94 بود عرض کردم ریزش تا 67 ادامه داره انس اون بالا بالا ها بود 5500 نوشتم زیرش چاهه تا3970 عرض کردم به سهام ریالی بروید و فزر رو فعلا بیخیال بشید کسی گوش نکرد . چرا باید پاسخ گو باشم
-
جف خان
شپنا دوستان در مورد تارگت های شپنا پرسیده بودن. در 9 ماه گذشته و از قیمت 300 تومانی شپنا که تارگت 4 رقمی شپنا رو دادم حتما همه دوستان دیده اند که حتی حرفه ای ترین اساتید تکنیکالیستی نقطه زن هم در هر قیمتی که در مقاومت ها اقدام به فروش کرده اند دیگر از رشد سلطان جا مانده اند. گرچه من خودم معتقدم شپنا سهام نیست و برای افراد صبور یک کسب و کار پر سود برای بی نیازی مالی است که شبانه روزی به صورت سه شیفت کارگران زحمتکش برای ثروتمند کردن شما تلاش می کنند( تلاش برد برد برای هر دو ) سلطان شپنا در هیچ قیمتی فروشی نیست و در دو سه سال اینده با تکمیل پروژه RFCC و حذف محصولات با حاشیه سود کم و حتی زیان ده مثل نفت کوره از سبد محصولات و افزایش چشمگیر ظرفیت تولید گازوییل و بنزین با استانداردهای اروپایی و ورود به زنجیره محصولات پایین دستی پتروشیمی و افزایش ضریب پیچیدگی پالایشگاه و تبدیل به یک پالایشگاه با استانداردهای جهانی هر کسی به سهامدار شپنا بودن افتخار خواهد کرد. در مورد تارگت های شپنا هم فعلا با شرایط فعلی و دلار فعلی منتظر سه تارگت برای شپنا هستیم. ( با افزایش دلار و ارایه گزارشات ماهانه و گزارشات فصلی و افزایش ای پی اس و کاهش پی به ای تارگت ها اپدیت میشه. ) تارگت اول کوتاه مدت و در همین چند روز باقیمانده تا مجمع عدد 1200 تومان هست. ( چون نوش جان کردن سود 90 تومانی مجمع و کسر از قیمت سهام همزمان با گزارشات فصل بهار و افزایش ای پی اس و کاهش پی به ای خواهد بود، انرژی رشد بعدی فراهم خواهد شد و همچنین دید سهامداران نسبت به سود 1405 قابل پیش بینی تر خواهد شد. ) تارگت دوم عدد 2500 تومان می باشد که امسال قابل دستیابی است. تارگت سوم هم لذت بردن از شپنای 5000 تومانی در سال 1406 می باشد. شپنا این سه عدد را حتما خواهد دید ولی هیچ وقت به فکر فروش سلطان شپنا نباشید تا در دنیا و اخرت رستگار شوید.
-
️️اختصاصی سهام نگر️️
❖ سهام دارویی اری یا نه؟ از نگاه یک تحلیل گر مالی، وضعیت دارویی ها امروز یک پیام روشن داره: بازار بیشتر از اینکه با واقعیت حرکت کنه، با «اثر افزایش نرخ ها» قیمت گذاری شده. در ظاهر، رشد نرخ ها باعث شده صورت های مالی این گروه در کوتاه مدت قوی و قابل دفاع دیده بشه. این بخش کاملاً واقعیه و قابل انکار نیست. اما در تحلیل حرفه ای، سوال اصلی این نیست که سود بالا رفته یا نه؛ سوال اینه که این سود از چه جنسیه و چقدر تکرارپذیره. در لایه عملیاتی، نشانه های فشار تقاضا به تدریج قابل مشاهده ست. دارو کالای ضروریه، اما ضروری بودن به معنی بدون کشش بودن نیست. وقتی قدرت خرید تحت فشار قرار می گیره، مصرف حذف نمیشه، اما مدیریت میشه؛ یعنی کاهش حجم مصرف به صورت تدریجی، نه سقوط ناگهانی. این فشار در کل زنجیره خودش رو منتقل می کنه: از پخش تا داروخانه. و نهایتاً در صورت های مالی خودش رو این طور نشون میده: افزایش دوره وصول مطالبات، افزایش رقابت، رشد فروش اعتباری، کاهش کیفیت نقدینگی، کاهش حاشیه سود و در نهایت افت شدید سود. اما نکته مهم تر برای بازار؛ فعلاً میشه انتظار داشت گزارش های فصلی اول تا سوم این گروه همچنان نسبتاً «قوی و قابل قبول» باقی بمونن. دلیلش ساده ست؛ اثر افزایش نرخ ها هنوز به طور کامل با افت حجم مصرف خنثی نشده. اما این تعادل، پایدار نیست. از نیمه دوم سال و به خصوص از سال اینده، اگر روند کاهش تقاضا ادامه پیدا کنه، اثر واقعی خودش رو در افت حجم فروش و بعد از اون در فشار روی سوداوری نشون میده؛ جایی که دیگه عددها نمی تونن نقش پوشش دهنده داشته باشن. از نگاه تحلیلی، بخش قابل توجهی از سود امسال این گروه، «سود تکرارشونده عملیاتی» نیست؛ بلکه حاصل افزایش نرخ و شرایط مقطعی بازاره. و اینجا نقطه حساس تصمیم گیریه؛ بازار باید مشخص کنه ایا داره به سودی قیمت میده که واقعاً تکرار میشه، یا به سودی که صرفاً در یک مقطع اتفاق افتاده. در نهایت، معیار اصلی ارزش گذاری در چنین فضایی نه سود امساله، بلکه تداوم سودسازیه. چون فقط تداومه که سود رو از عدد، به ارزش تبدیل می کنه. 🌐 @sahamnegar_ir
-
زائر
سهم سباقر از طلا سودش بیشتر بوده از 4هزار رفته به 22رسیده بازم قدرت خرید داره
-
FOCUS
#دبالک فاند، تارگت رو ساپورت میکنه ! مقاومت قطعا میشکنه ! 2000 تومان کاملا در دسترس
-
محمد
#سپاها منتظر واکنش قیمت به میدلاین کانال هستیم
-
سیدمحمدرضا موسوی
شپدیس سلام بر اساتید بنظر شما سیاست تقسیم سود امثال به چه صورت است؟
-
علی کاظمی
ثشاهد حرفهات چون بعد از این همه سال هیچ کدوم درست نبوده پس باید دید سود تو تو کجا نهفته شده
-
عدنان جعاوله
فزر خوب رفتید دیدید فزر چقدر سود انباشته کرده که میخواد افزایش سرمایه از سود انباشته بده متوجه شدید چرا کانال هفت هزار تومن رو میبینم یا خیر