اردر های خرید هم زیاد شدند مثلا اگر وبوعلی می خواهید بخرید هر بار که 400هزار بود به 1 میلیون افزایش یافت مبارک سهامداران ♻️♻️♻️♻️🍀🍀🍀🍀🌹🌹🌹
-
شپنا هفته اینده هفته مهم و سرنوشت سازی هست…خواهیم دید لیدر بازار شپنا هست…ان شاالله روند سعودی و 5 هزار تومنی شدن شپنا رو در کوتاه مدت خواهیم دید
-
Ali
ثجنوب اونایی که از قدیم توی این سهم هستند ،کلی هم از تورم عقب موندن، نمی تونن خارج بشوند لااقل باید چند برابر بشه تا بخشی از عقب ماندگیشون جبران بشه
-
a.li
شپلی نصف خبرهای هر صبح ایمیل شده شپلی .
-
علی فرج
قجام از ناظر محترم بورس استدعا داریم نسبت به بررسی سهم و تخلفات احتمالی اقدام کند
-
کخاک سهم خوبیه روند صعودی داره و عدد خوبی در مجمع تقسیم میکنه تنها مشکلش اینه که سود رو دیر پرداخت میکنه اخ برج 8؟ بابا نهایت تا شهریور پرداخت کن دوستان تماس بگیرید تاثیر داره
-
علیرضا جعفری
فلوله فنورد ونگاه کن بعد افزایش سرمایه صددرصد رشد داشته به امید خدا فلوله هم جبران خواهد کرد عقب ماندگی یکسال اخیر را پرسود باشید امید داشته باشید به اینده
-
Ali
#افرا انشاالله فردا افرا فاز صعودی داره دلیلی برای منفی بودنش نمی بینم دوستی که میگی 300 درصد رشد برای ما قدیمی ها هنوز زیر 50 درصد رشد است تازه کلی میانگین کم کردیم
-
رضا اجلی
خساپا سلام دوستان امروز قیمت های کارخانه و بازار ازادایران خودرو خیلی نزدیک هستن اما سایپا اختلاف چند صد ملیونی زیاد هست هر چند ایکاش قیمت ها گرون نشود ما راضی نبستیم ولی بزودی شاهد افزایش نرخ حداقل دویست ملیونی در نرخ کارخانه باشیم و این مبلغ بالایی است و حتما پس از افشا قیمت بالای 100 تومان خواهد بود جهت اطلاع پرسود و سلامت باشید
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#AAVE/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#LTC/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی